archív
StoryEditor

Ak pracujete z domu, môžete využiť nový produkt ČSOB poisťovne

25.03.2022, 09:46
Autor:
redred
Kampaň na poistenie domácnosti Home Office vznikla v agentúre MUW Saatchi&Saatchi.

Pandémia za posledné dva roky nepriniesla zmenu len v našom súkromnom živote, ale tiež v spôsobe práce. Mnohé firmy vyslali svojich zamestnancov na home office a práca z domu sa pre mnohých postupne stala new normal. Na túto zmenu reaguje ČSOB poisťovňa, ktorá do svojho produktového porfólia zaraďuje poistenie domácnosti Domos Kompakt, ktorého súčasťou je poistenie Home office.

Pri tejto príležitosti vznikla online kampaň. Tri krátke príbehy vychádzajú z bežných situácií, ktoré sa vám pri práci z domu pokojne môžu stať.

Ak je súčasťou vašej práce mobil či iné elektronické zariadenie, môže sa stať, že vám spadne, či si ich polejete napríklad kávou. V snahe zúfalo zachrániť firemnú elektroniku občas meníme našu súčasnú profesiu a stávame sa niekým iným. Práve tento moment zachytáva kampaňové online video od agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

„Počas shootingu neprišiel k úrazu žiaden notebook ani telefón. Ale po každej klapke sme tŕpli pri našich hercoch, ktorí predvádzali hotové kaskadérske kúsky. Každopádne z natáčania odchádzali s úsmevom a po vlastných,“ hovorí Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

Okrem online spotu je súčasťou kampane aj kľúčový vizuál a bannerová komunikácia.

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB (Ľuboš Gondáš)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Peter Danada
Copywriter: Soňa Podstupková, Juraj Chmel
Strategy Planner: Jakub Straka
Account Director: Hanka Krupová
Account Manager: Petra Kalmárová
Produkcia: Playground 13
Režisér: Pepe Ehrenberger

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. júl 2024 05:58