Nápad vytvoriť vlastný e-shop, plný originálnych a od srdca pripravených kúskov, v Kofole driemal už nejaký ten piatok. Prvou lastovičkou boli prasiatkové Fusakle, ktoré po minuloročných Vianociach vystrkujú rožky z desiatok tisíc topánok v Česku aj na Slovensku. Kofola teraz prichádza s celou kolekciou lokálneho #merchcochces, ktorý je dostupný na Kofolashop.sk.
Kofola a Obleč sa doma
Už začiatkom novembra 2021 dostali firmy združené v iniciatíve Obleč sa doma zadanie vytvoriť pre Kofolu také kúsky, ktoré sa môžu stať súčasťou bežného života všetkých spotrebiteľov.
„Zadanie bolo jednoduché. Chceli sme, aby výrobcovia zabudli na klasické reklamné predmety a pripravili nám jedinečné, praktické a lokálne a udržateľné veci, plné lásky ku Kofole. A tak vznikol merch, čo chceš a čo inde nekúpiš,“ vysvetľuje prípravu prvej kolekcie pre nový e-shop Eva Stejskalová, junior brand manažérka Kofoly.
Na jej výrobu Kofola použila, presne ako sľúbila, zisk z predaja všetkých vianočných Kofomäkkúšov.
Originálne a udržateľné
Prvá kolekcia z vlastného Kofola e-shopu podporuje myšlienku aktuálnej kampane, že v živote aj v láske platí: Menej je niekedy viac. Bez výčitiek si tak nový merch obľúbi nielen každý fanúšik značky, ale aj nejeden vyznávač udržateľného prístupu k životu. Vďaka návrhu a výrobe ponúkaného sortimentu v Česku a Slovensku a tiež vďaka použitým materiálom sú totiž veci nielen originálne, ale aj udržateľné.
„Všetky produkty z nového Kofolashop.sk odrážajú jedinečný prístup lokálnych výrobcov k tvorbe. Záleží im na tom, z čoho veci ušijú. Pracujú s materiálmi, ktorým dávajú druhú šancu a hľadajú cesty, ktoré nie sú jednoduché, ale sú jedinečné. Vďaka tomu majú všetky vlastný príbeh a niektoré sú čo kus, to originál,“ potvrdzuje Ľubica Mieresová, marketingová manažérka Kofoly.
V e-shope nájdete napríklad legíny a čelenky od Abraky, mikiny s ručnou modrotlačou od Mišeny, pyžamá a spodnú bielizeň od Slipsy, či rodinný set tričiek a šiat od Ladíme. A celej ponuke kraľuje ružový háčkovaný medveď, ktorý prišiel na svet, aby dal prácu sociálne znevýhodneným ženám zo združenia SLAVKINE.
Žiadny nováčik vo svete e-commerce
To, že dizajn macka nadväzuje na aktuálnu reklamnú kampaň na novú Kofolu MenejViac, je pre Kofola tím už len „sladkou“ čerešničkou na torte. Originálnu výzdobu si však v duchu „Menej látky, viac možností“ môžu zákazníci pripraviť aj na modeloch v ich aktuálnom šatníku a to s pomocou zatiaľ posledného kúska z Kofola e-shopu – nášiviek „Menej cukrovania, viac lásky“ vyrobených upcykláciou starých košieľ od Laca zo slovenského Vecizveci.
„Limitovaná edícia MenejViac je iba prvým krôčikom v živote nášho nového e-shopu. Čoskoro k nej pribudne celoročný Kofola sortiment, ale aj ďalšie tematické edície,“ sľubuje Ľubica Mieresová.
Nový lokálny e-shop je ďalším rozšírením Kofoly do sveta e-commerce. Skupina Kofola už tri roky prevádzkuje bylinkami prevoňaný e-shop LEROS (www.leros.cz/sk/eshop), k nemu pred rokom pribudol kávový e-shop Trepallini (www.trepallini.it/eshop) a so značkou Semtex na konci minulého roka spustila predaj kolekcie Semtex Republic (eshop.semtexrepublic.com).