ZSE
StoryEditor

Fotovoltiku od ZSE odporúča popredný architekt ekodomov

04.04.2022, 17:08
Autor:
redred
Edukatívna kampaň má šetriť planétu aj peňaženku.

Komunikáciu Fotovoltiky od ZSE, stále populárnejšieho spôsobu získavania energie do domácnosti, si tento rok vzala pod svoje krídla agentúra Zaraguza. Tá v kampani nechala prehovoriť na slovo vzatého odborníka, a to architekta ekodomov Martina Pribilu.

ZSE svojim klientom ponúka fotovoltické riešenia už 7 rokov a ako sami tvrdia, záujem o fotovoltiku neustále stúpa.

„Od spustenia našich fotovoltických riešení pre domácnosti v roku 2015 sme svojim zákazníkom dodali a namontovali už viac ako 800 fotovoltických riešení na výrobu elektriny. Záujem o fotovoltiku na Slovensku kontinuálne rastie, čomu sa nesmierne tešíme nielen my, ale aj naša planéta,” vysvetľuje vedúci marketingovej komunikácie ZSE Daniel Sloboda.

Kreatívna agentúra Zaraguza priniesla edukatívny koncept fotovoltickej kampane s headlinom „Fotovoltika od ZSE šetrí prírodu aj peňaženku”. Jej ústrednou postavou je uznávaný architekt ekologických krtkodomov Martin Pribila, ktorý divákom a potenciálnym klientom ZSE vysvetľuje výhody fotovoltiky ako spôsobu získavania elektriny z obnoviteľného zdroja energie – zo Slnka. Zameriava sa tiež na odkomunikovanie benefitov, ktoré prináša práve Fotovoltika od ZSE ako napríklad Virtuálna batéria či Garancia objemu vyrobenej elektriny.

A prečo si vybrali práve Martina Pribilu? Pretože je sám veľkým fanúšikom fotovoltiky, ktorá je súčasťou nielen jeho domu, ale aj väčšiny jeho architektonických projektov. Verí, že jej výhody by ocenila väčšina domácností na Slovensku.

„Napriek tomu, že som na Záhorí a mám často kvôli Malým Karpatom tieň, tak vďaka fotovoltike vyrobím 99 % až 100 % spotrebovanej energie. V Bratislava dokonca vyrábajú o polovicu viac aj napriek tomu, že je husto zastavaná. Takže môj názor je, že akonáhle človek spotrebováva energiu, teda má počítač, svieti, varí, má chladničku, tak fotovoltika má pre neho význam,” hovorí Martin Pribila.

Kampaň je zložená z hlavného 25-sekundového imidžového spotu, jeho 15- a 10-sekundových skrátených verzií a nakoniec aj zo série videí v rámci dlhodobého projektu Zelené nápady ZSE. V rámci neho vyspovedá Martina Pribilu na danú fotovoltickú tému Babsy Jagušák Heribanová. Dokonca si prejdú aj spoločnou výzvou, v ktorej si zmerajú sily v jedení najpálivejších čili papričiek sveta. Samozrejmosťou je aj komunikácia kampane na sociálnych sieťach či dokonca v rádiu.

Klient: ZSE
Agentúra: ZARAGUZA
Creative Director: Milan Malý
Art Director: Milan Malý
Copywriter: Eva Myjavcová
Stratég: Miroslav Ondovčík
Account Director: Marek Kabát
Account Manager: Veronika Jašková, Michal Vaclavík
Produkcia: Revers

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 17:44