Spoločnosť Coca-Cola ČR/SR predstavuje zákazníkom nápoj Kinley Tonic Zero, teda s nulovým obsahom cukru. Ide o novú verziu produktu Kinley Tonic Water.
„Uvedenie Kinley Tonic Zero na trh je súčasťou snahy spoločnosti Coca-Cola ponúkať zákazníkom alternatívy bez cukru a ďalej rozširovať základňu Zero produktov. Snažíme sa neustále rozširovať portfólio našich nápojov s nízkym či nulovým obsahom cukru, ale vždy so skvelou chuťou. Každý si potom môže vybrať nápoj, ktorý mu viac vyhovuje,“ uviedol Jakub Will Loos, riaditeľ marketingu v spoločnosti Coca-Cola ČR/SR. Coca-Cola je zároveň medzi prvými veľkými výrobcami a dodávateľmi nápojov, ktorí na slovenskom trhu tonik bez cukru ponúkajú.
Kampaň k novému produktu Kinley Tonic Zero bola spustená na začiatku apríla. Jej súčasťou je digitálna podpora a komunikácia značky v oblasti e-commerce. Coca-Cola ČR/SR zároveň pre nový tonik bez cukru pripravila špeciálne stojany v miestach predaja a chystá aj celoštátnu spotrebiteľskú súťaž. Tá odštartuje v druhom štvrťroku tohto roka.
Kinley Tonic Zero stavil aj na ambasádorov. Na slovenskom trhu sa hlavnou tvárou nového nápoja stala speváčka Emma Drobná a na českom trhu moderátor Libor Bouček.
„Okrem Libora Boučka sme pre komunikáciu v Česku oslovili speváčku Lenny a herca Vladimíra Polívku. Na Slovensku svojim followerom nový Kinley Tonic Zero predstaví Krištof Králik a Janka Slačková,“ spresňuje Jiří Kolář, brand manažér značky Kinley.
Značka Kinley sa do povedomia zákazníkov zapísala kampaňou už pred rokom, keď predstavila svoj prvý televízny spot na českom a slovenskom trhu. Kampaň mala pozitívny vplyv aj na predaje. „Kategória adult drinkov, kam Kinley spadá, vlani rástla v Česku o 38 % a na Slovensku o 5 %. Jedným z najvýznamnejších podporcov rastu bola pritom práve značka Kinley, ktorá podľa agentúry Nielsen vyrástla v minulom roku na českom trhu o 220 % a na slovenskom o necelých 70 %,“ popisuje Jiří Kolář, brand manažér značky Kinley.