Víťaz v súťaži český Startup roka 2019 a najnovšie aj víťaz v tamojšej súťaži Heuréka Shop roka v kategórii móda a doplnky – česká spoločnosť CityZen – rozširuje svoje aktivity na Slovensku a na spoluprácu v oblasti komunikácie si vybrala PR agentúru Nextina.
Cieľom spoločnosti je rozšírenie povedomia o značke na slovenskom trhu a rast predaja. Agentúra bude zodpovedať aj za media relations a nastavenie individuálnych spoluprác s vydavateľskými domami či influencermi. „V Českej republike sa našim produktom extrémne darí a preto sme sa rozhodli vstúpiť a podporiť predaj aj na Slovensku. Verím, že Slováci ocenia náš produkt, ktorý je z hľadiska svojich vlastností určený prakticky pre každého, pretože pot je prirodzenou súčasťou každého človeka a nepríjemnosti s ním spojené rovnako pozná drvivá väčšina z nás,“ uviedol Pavel Hrstka, riaditeľ CityZen.
Česká značka CityZen spočiatku vyrábala najmä unikátne pánske a dámske tričká, časom pridala do produkcie aj spodné prádlo či polokošele, ktorých nie je vidieť pot, odolávajú špine a tekutinám, a zároveň znižujú telesný zápach. A to vďaka unikátnej a patentovanej svetovej technológii, na ktorú prišla partia kamarátov z českého mesta Chrudim – Martin Burkoň, Pavel Hrstka a René Němeček. Ich produkty sú navyše 100-percentne recyklovateľné.
„CityZen je fenomén. Za krátky čas spoločnosť dokázala získať množstvo ocenení na domovskom českom trhu a za dva roky vyšvihla svoj ročný obrat z nuly na viac ako 1 milión EUR (30 miliónov českých korún). CityZen má ambiciózne plány a my sme veľmi radi, že môžeme byť ich súčasťou,“ hovorí Marta Kováčová, partnerka PR agentúry Nextina.
Spoločnosť CityZen začala tričká šiť v roku 2018.