StoryEditor

Triola spustila novú kampaň. Hlavnými hrdinkami sú ženy s menej dokonalým telom

12.04.2022, 08:20
Autor:
hrnhrn
Nákup spodnej bielizne je pre ne stresom, ktorý nenávidia.

Český výrobca spodnej bielizne Triola spustil symbolicky v nedeľu 3. apríla na Medzinárodný deň spodnej bielizne novú kampaň Podržme sa navzájom. Cez príbehy piatich žien v nej vychádza v ústrety všetkým ženám, s dokonalým i menej dokonalým telom.

Kampaň zobrazuje príbehy piatich žien, z ktorých každá rieši svoj veľký problém. Spája ich to, že nákup spodnej bielizne je pre ne nočnou morou a ďalším stresom, ktorý nenávidia.

Ingu trápi silný atopický ekzém, Hanka má veľkú asymetriu pŕs, Katka schudla 85 kg a tejto chvíli je tehotná, Lucka rieši strie a kilá po pôrode, a Terezka žije už 19 rokov bez jednej nohy. „Zdieľaním môjho príbehu by som chcela byť inšpiráciou pre ďalšie ženy, ktoré majú podobný osud ako ja,” vysvetľuje Terezka, prečo sa do kampane prihlásila.

Triola / kampaň Podržme sa navzájom

Triola / kampaň Podržme sa navzájom

Triola / kampaň Podržme sa navzájom

Triola / kampaň Podržme sa navzájom

Triola / kampaň Podržme sa navzájom

Ako im pomohla Triola

„Ich nedostatky sme povzniesli na prednosti. Aj s rôznymi hendikepmi sa môžu ženy v správnej spodnej bielizni cítiť spokojne, šťastne a sexi zároveň. Vo verejnom priestore, na prehliadkach a v médiách vidíme len ideálne modelky, ale kto sa systematicky venuje ostatným ženám?“ vysvetľuje profesionálna štylistka bielizne Žaneta Ilutanová, ktorá v rámci rôznych projektov už pomohla tisíckam žien s výberom správnej bielizne aj so sebavedomím.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 16:20