archív
StoryEditor

Maroš Molnár ako prísny tréner v novej kampani Budiš

08.04.2022, 16:54
Autor:
redred
Za ideou stojí THIS IS LOCCO.

Obľúbený tréner vystupuje v kampani ako „Gauč kauč“ a motivuje Slovákov urobiť niečo pre svoje zdravie, aj keď práve sedia pred obrazovkami. Reklamu navrhlo THIS IS LOCCO pre Budiš.

„Inšpirovali sme sa jednoduchým insightom. Pred obrazovkami často upadneme k všetkému možnému nezdravému. Dáme si chipsy, pivko, koliesko klobásky a úplne nás zhltne gauč, čo prekazí nejeden plán ísť si zacvičiť. Toto správanie vyruší prísny Maroš, podpichne, a aj keď vie, že ich nezmení, dá im zdravý tip – nech si aspoň dajú Budiš,“ upresňuje Juraj Kováč, Creative Director THIS IS LOCCO.

Kampaň je nasadená vo forme tematických TV sponzoringov, kľúčových vizuálov, targetovaných preroll spotov v online a social.

„Slovákom chceme pripomenúť, že okrem božskej chuti má Budiš svojím unikátnym zložením aj blahodárne účinky na zdravie. Zvolili sme na to výraznú tvár spojenú so zdravým životným štýlom a príjemný vtip, s ktorým sa stotožnia mnohí z nás,“ dodáva Vladimír Krescanko, Senior Group Brand Manager spoločnosti BUDIŠ.

Vizitka kampane:
Klient: 
Budiš
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Martin Jaňák
Copywriter: Michal Roháček, Sandra Conortová
Account Manager: Zuzana Lempochnerová
Produkcia: REALLY GOOD
Réžisér: Romaň Stráňai

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. apríl 2024 21:34