StoryEditor

Young Lions Slovakia 2022: Porota na čele s Petrom Kačenkom bude hodnotiť 112 prác

12.04.2022, 12:07
Autor:
redred
Už 21. apríla sa dozvieme, kto pocestuje do Cannes. Zatiaľ sa zoznámte s porotou.

V tomto roku, po prestávke spôsobenej pandémiou, opäť vycestujú "mladé kreatívne levy" do Cannes. Teda tie, ktoré v súťaži Young Lions získajú prvé miesto. Početná porota zastúpená rôznymi typmi agentúr, ako aj segmentov zadávateľov už 19. apríla vyberie shortlisty, a o dva dni neskôr, 21. apríla vyhlási celkové výsledky súťaže Young Lions. Porota bude hodnotiť celkom 112 prihlásených prác. Organizátori súťaže otvorili sedem kategórií, pričom najviac prihlášok bolo v tomto roku poslaných do kategórie Print (36), nasleduje kategória Digital (29), Media(17), Design (9), PR (8), Film (7) a Marketers (6). Porotu povedie skúsený Peter Kačenka, Executive Creative Director z agentúry Wiktor Leo Burnett. (na obrázku)

Kmeňová porota zasadne v zložení: Rastislav Uličný (MUW Saatchi & Saatchi), Matej Valo (Elite - Monday Lovers), Soňa Podstupková (freelance), Tomáš Slobodník (Free Andy), Michal Hornický (Kreatívna Dvojica).

V každej kategórii sa pridajú aj špecialisti. Pre kategóriu Digital je ním Matúš Hliboký (TRIAD), pre kategóriu Design Mykola Kovalenko (EFFE), pre kategóriu Media: Tomáš Molnár (Dentsu), Patrik Sabo (Zenith),  Branislav Marko (Wavemaker Slovakia), Miroslav Roško (Dentsu),  Tomáš Mladý (Starmedia), pre kategóriu Film je špecialistom Pepe Ehrenberger, v kategórii Marketers bude ako špecialista hodnotiť Martina Hrivnáková (VÚB), pre kategóriu PR Soňa Lexmanová (APRSR), pre kategóriu Print Matúš Bence.

V porote majú zasúpenie aj partneri jednotlivých kategórií. Pre Design sú to zástupcovia Klubu reklamných agentúr Slovenska Matej Králik (applepie) a Milan Malý (Zaraguza). Pre kategóriu Digital: Lucia Hronská (Unimedia)  a Michal Behúnek (Zenith)  - zástupcovia Asociácie mediálnych agentúr.  V kategórii Media budú hodnotiť Janka VidrováĽuboš Gondáš z ČSOB,  v kategórii Film hodnotia reprezentanti Klubu reklamných agentúr Slovenska Yolka Udičová (Respect APP) a Milan Bielik (MADE BY VACULIK), kategóriu Marketers Karina KuzmiakováOndrej Mikuš zo Slovak Telekomu, kategóriu PR za SLSP hodnotia Štefan FrimmerBarbara Henterová, kategóriu Print - Radoslava StratenáRobert Kubička z Heineken Slovensko.

O súťaži Young Lions
Víťazi národného kola súťaže Young Lions postúpia do medzinárodného kola Young Lions Competitions,  ktoré sa v roku 2022 uskutoční online v termíne od 16. mája do 7. júna. Víťazi kategórií národného kola zároveň získavajú vstup a pocestujú na festival Cannes Lions, ktorý sa uskutoční 20.- 24. júna. Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.

Partneri súťaže
Organizátori otvorili v tomto roku pre záujemcov všetky kategórie, partnerom jednotlivých kategórií sú:

Media  - ČSOB
Design – Klub reklamných agentúr Slovenska

Digital – Asociácia mediálnych agentúr
Film - Klub reklamných agentúr Slovenska

Marketers – Slovak Telekom
PR – Slovenská sporiteľňa
Print - Heineken Slovensko

Mediálny partner: Shutterstock

archív

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 23:30