Aktuality majú pred sebou veľké výzvy, uviedol na svojom facebookovom účte šéfredaktor Aktualít Peter Bárdy. Zároveň sa poďakoval agentúram, ktoré sa zúčastnili tendra na komunikáciu. "Boli to výborné prezentácie," napísal.
Z tendra vyšla víťazne agentúra Róbert Slovák a jeho priatelia.
Z tendra vyšla víťazne agentúra Róbert Slovák a jeho priatelia.
”Hľadali sme partnera na nastavenie positioningu, claimov, wordingu a vizuality Aktualít s cieľom zvýšiť záujem čitateľov o podporu nezávislej a profesionálnej žurnalistiky,” hovorí Tomáš Gašpierik, Head of brand marketing Ringier Slovakia Media.
“Nešlo nám len o to nájsť dobrú ideu či scenár spotu, s víťaznou agentúrou plánujeme intenzívne spolupracovať už pri tvorbe a nastavovaní našich služieb, či iných aktivít a ich komunikácii čitateľom a fanúšikom Aktualít," uviedol Gašpierik.
“Nešlo nám len o to nájsť dobrú ideu či scenár spotu, s víťaznou agentúrou plánujeme intenzívne spolupracovať už pri tvorbe a nastavovaní našich služieb, či iných aktivít a ich komunikácii čitateľom a fanúšikom Aktualít," uviedol Gašpierik.
Róbert Slovák a jeho priatelia uspeli najmä vďaka návrhu nového positioningu a strategickému pohľadu na komunikačné aktivity značky. “Výberové konanie bolo veľmi kvalitne pripravené a spĺňalo odporúčania iniciatívy Férový tender, čo je stále ešte výnimočný jav. O to viac sa teším na spoluprácu s takto zodpovedne zameraným zadávateľom,” hovorí Róbert Slovák, šéf rovnomennej agentúry.
Priebeh tendra pozitívne hodnotil aj šéfredaktor Aktualít Peter Bárdy: “Dávno som nestretol v jeden deň toľkých profesionálov vo svojom odbore ako v deň, keď u nás prebiehali prezentácie zúčastnených agentúr. Som rád, že s víťaznou agentúrou zdieľame rovnaké hodnoty opierajúce sa o verejný záujem a spoločenskú zodpovednosť,” dodal Bárdy.