StoryEditor

Primalex štartuje novú kampaň. Pokračuje v koncepte, ktorý bol vlani pozitívne prijatý divákmi

03.05.2022, 10:25
Autor:
redred
Kampaň bude prebiehať do konca júna.

Tradičná značka interiérových a exteriérových náterov Primalex opäť upriamuje pozornosť na svoj prémiový rad Ceramic a to divácky obľúbeným reklamným TV spotom, a tiež PR kampaňou v printových aj online médiách.

S uvedením zdokonaleného radu extra odolných umývateľných a čistiteľných náterov Ceramic prichádza Primalex s overenou kampaňou, ktorá bola minulý rok divákmi prijatá veľmi pozitívne.

Reklamný spot od rumunskej agentúry Next Advertising odštartuje televíznu kampaň, ktorá bude prebiehať na všetkých kanáloch JOJ Group od 2. mája až do konca júna. Spot bude podporený aj komunikáciou na webových stránkach, POS materiáloch a sociálnych sieťach spoločnosti. Okrem toho bude kampaň zahŕňať aj online a printové médiá. PR komunikáciu pre Primalex zabezpečuje agentúra 10/10 Communications.

„V priebehu roka sme vylepšili receptúru náterov Ceramic, takže teraz sú ešte odolnejšie voči najhorším nepriateľom stien a čistia sa ešte lepšie. Jemným refreshom prešlo aj balenie náterov, takže sú jednoducho a okamžite identifikovateľné. Paleta 23 odtieňov sa nezmenila a rovnako zostávame aj pri komunikácii vtipným televíznym spotom, ktorý si diváci doslova zamilovali, pretože mnohým pripomína ich vlastné skúsenosti,“ odkrýva stratégiu komunikácie Matúš Medveď, marketingový manažér značky Primalex a pre Slovenskú republiku.

Celý projekt bude mať podporu aj v kamenných prevádzkach DOM FARIEB špeciálnou predajnou akciou s plyšovým mackom z reklamného spotu. „Už v minulom roku naši zákazníci pri svojich nákupoch intenzívne spomínali práve tohto macka, preto sme im vyšli v ústrety a dostanú možnosť odniesť si ho domov k nákupu,“ dodáva Matúš Medveď.

Primalex Ceramic

Vizitka kampane

  • Názov kampane: Primalex Ceramic – extra odolný, ľahko čistiteľný
  • Klient: PPG DECO - PRIMALEX
  • Reklamná agentúra: Next Advertising
  • Mediálna agentúra: Mindshare Slovakia
  • Použité médiá: TV, PR komunikácia, Youtube, Facebook, POS materiály
  • Termín nasadenia: 2.5-27.6. - TV
  • Cieľová skupina: B2B, B2C
  • Produkcia televízneho spotu: zdroj rumunská agentúra Next Advertising, úprava do slovenčiny Mindshare
  • Réžia: Ragnar Jansson
  • Autor hudby: Ceaikovski/Orchestralis adaptation

01 - Modified: 2024-05-06 13:54:20 - Feat.: - Title: Primalex prichádza s novými reklamnými spotmi. Plyšového macka vystriedal muž z budúcnosti 02 - Modified: 2023-05-14 12:33:15 - Feat.: - Title: Primalex vtipnou reklamou upriamuje pozornosť na širokú farebnú paletu náterov Ceramic 03 - Modified: 2021-04-30 08:12:41 - Feat.: - Title: Primalex vymenil majstrov za rodiny. V novom reklamnom spote stavil na dobre známe pocity 04 - Modified: 2019-04-08 11:24:36 - Feat.: - Title: Primalex má novú kampaň. Drevo chráni ako vojsko 05 - Modified: 2017-05-12 08:43:36 - Feat.: - Title: Značka Primalex má nový spot. Od Zaraguzy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. október 2024 11:35