Reťazec KRAJ má novú komunikačnú kampaň, stavili na odlišnosťKRAJ
StoryEditor

Reťazec KRAJ má novú komunikačnú kampaň, stavili na odlišnosť

05.05.2022, 00:00
Moderný koncept potravín KRAJ je slovenským zákazníkom známy už viac ako štyri roky. Tento rok sa rozhodli pripraviť imageovú kampaň, ktorá už na prvý pohľad i počutie komunikuje hlavné piliere ich zamerania a sortimentu.

Keďže reťazec KRAJ sa orientuje hlavne na aktívnych ľudí a zákazníkov preferujúcich moderné a zdravé potraviny, ich nová marketingová komunikácia stojí na troch pilieroch:

  • Každodenné produkty – široký sortiment potravín moderného životného štýlu.
  • Podpora lokálnych a regionálnych produktov so slovenským pôvodom.
  • Sortiment pre ľudí s potravinovými intoleranciami, vegánov i vegetariánov a aktívnych ľudí preferujúcich zdravý životný štýl.

Reťazec KRAJ má novú komunikačnú kampaň, stavili na odlišnosť Reťazec KRAJ má novú komunikačnú kampaň, stavili na odlišnosť KRAJ Súčasťou novej marketingovej komunikácie sú pútavé vizuály i krátke videospoty obsahujúce netradičné potraviny (napr. čierne špagety, zelený a ružový syr), motýľa ako symbol ľahkosti pre segment zdravých výrobkov či sortiment určený ľuďom s potravinovými intoleranciami. Lokálne domáce produkty sa predstavujú prostredníctvom poetického stvárnenia slovenských regiónov. Vizuály a spoty sú svieže, moderné a plné pútavých farieb.

„Naším cieľom bolo komunikovať benefity reťazca KRAJ efektívnejšie a priamejšie. Ide pre nás o veľmi dôležité témy ako rozmanitosť, regionálnosť/slovenskosť, široká ponuka alternatívnych produktov a podobne. Najmä posledné dva sú špecifické pre KRAJ a robia ho výnimočným oproti konkurencii. Myslíme si, že nové komunikačno-vizuálne riešenie prináša značke KRAJ punc originality. Stále sa týka potravín a efektívne i ľahkým spôsobom komunikuje pozitíva značky,“ uviedol marketingový manažér Marek Koštrna.

Reťazec KRAJ má novú komunikačnú kampaň, stavili na odlišnosť Reťazec KRAJ má novú komunikačnú kampaň, stavili na odlišnosť KRAJ Kampaň sa objaví hlavne v online priestore, v rádiu a OHH (reklama na verejných priestranstvách). Podpornými aktivitami značky bude i naďalej vzdelávací podcast Život bez obmedzení, ktorý sa takisto zaoberá témami týkajúcimi sa zdravého životného štýlu. V rámci influencemarketingu pokračuje KRAJ v spolupráci s influencerkou Silviou Križánovou vystupujúcou na Instagrame pod menom @sisa_kr.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 07:25