Keďže reťazec KRAJ sa orientuje hlavne na aktívnych ľudí a zákazníkov preferujúcich moderné a zdravé potraviny, ich nová marketingová komunikácia stojí na troch pilieroch:
- Každodenné produkty – široký sortiment potravín moderného životného štýlu.
- Podpora lokálnych a regionálnych produktov so slovenským pôvodom.
- Sortiment pre ľudí s potravinovými intoleranciami, vegánov i vegetariánov a aktívnych ľudí preferujúcich zdravý životný štýl.
Súčasťou novej marketingovej komunikácie sú pútavé vizuály i krátke videospoty obsahujúce netradičné potraviny (napr. čierne špagety, zelený a ružový syr), motýľa ako symbol ľahkosti pre segment zdravých výrobkov či sortiment určený ľuďom s potravinovými intoleranciami. Lokálne domáce produkty sa predstavujú prostredníctvom poetického stvárnenia slovenských regiónov. Vizuály a spoty sú svieže, moderné a plné pútavých farieb.
„Naším cieľom bolo komunikovať benefity reťazca KRAJ efektívnejšie a priamejšie. Ide pre nás o veľmi dôležité témy ako rozmanitosť, regionálnosť/slovenskosť, široká ponuka alternatívnych produktov a podobne. Najmä posledné dva sú špecifické pre KRAJ a robia ho výnimočným oproti konkurencii. Myslíme si, že nové komunikačno-vizuálne riešenie prináša značke KRAJ punc originality. Stále sa týka potravín a efektívne i ľahkým spôsobom komunikuje pozitíva značky,“ uviedol marketingový manažér Marek Koštrna.
Život bez obmedzení, ktorý sa takisto zaoberá témami týkajúcimi sa zdravého životného štýlu. V rámci influencemarketingu pokračuje KRAJ v spolupráci s influencerkou Silviou Križánovou vystupujúcou na Instagrame pod menom @sisa_kr.
Kampaň sa objaví hlavne v online priestore, v rádiu a OHH (reklama na verejných priestranstvách). Podpornými aktivitami značky bude i naďalej vzdelávací podcast