Klub reklamných agentúr - KRAS sa rozširuje. K dvanástim členom pribudnú dve nové agentúry - dotcom advertising a THIS IS LOCCO. Naposledy sa KRAS rozšíril v roku 2019, keď doň vstúpila agentúra Elite/Monday Lovers. Aktuálne má klub 14 členských agentúr.
“Veľmi sa tešíme zo záujmu o vstup nových agentúr do KRAS-u. Je pre nás pozitívnym signálom, že pôvodne digitálne agentúry považujú za zmysluplné zapojiť sa do života KRAS-ových agentúr. Vnímame to ako potvrdenie zmysluplnosti nášho združenia. Vítame entuziazmus nových členov, ktorý sme cítili pri našich spoločných rozhovoroch. Tešíme sa na nové myšlienky, nápady a najmä chuť pohnúť naše aktivity ďalej!”, vyjadrila sa k prijatiu nových členov prezidentka KRAS-u Zuzana Ďurčeková.
Zuzana Zelenková z dotcom advertising k prijatiu dopĺňa: “Prijatie dotcom advertising do KRAS vnímame ako silnú motiváciu ďalej rásť, podávať výkony pre klientov, ktoré budú prispievať k dobrému menu sveta reklamy v očiach potenciálnych klientov, verejnosti ale aj budúcich talentov. Radi svoju energiu vložíme do aktivít a tém, ktoré združenie iniciuje. Sami máme témy, ktoré by sme radi spolu otvorili. Tešíme sa na túto cestu.”
Podobne novonadobudnuté členstvo v klube vníma aj Rasťo Bahurinský z THIS IS LOCCO: “Naším cieľom bolo postaviť a vybudovať úspešnú a stabilnú agentúru. Prijate a fungovanie v asociáciách len potvrdzuje to, že sa nám to podarilo a že spĺňame najvyššie kritéria trhu. Členstvo v KRAS-e pre nás prináša možnosť sedieť za jedným stolom s tými najlepšími v reklame. A na to sa rozhodne tešíme.”
Po novom sú členmi členmi KRAS sú agentúry: applepie, dotcom advertising, EFFE, Elite/Monday Lovers, Istropolitana Ogilvy, JandL, marketing a reklama, MADE BY VACULIK, MullenLowe GGK, MUW Saatchi & Saatchi, Respect APP, THIS IS LOCCO, TRIAD, ZARAGUZA, Wiktor Leo Burnett.
Hlavným poslaním Klubu reklamných agentúr Slovenska je zvyšovať úroveň slovenskej reklamy a marketingovej komunikácie. KRAS je členom Európskej asociácie komunikačných agentúr (EACA). Každoročne organizuje národné kolo súťaže efektivity marketingovej komunikácie EFFIE Awards Slovakia a spoluorganizuje súťaž kreativity ZLATÝ KLINEC a súťaž mladých reklamných talentov Young Lions Slovakia.
KRAS stojí aj za iniciatívou Férový tender a definoval desať bodov férového tendrovania. V spolupráci s Radou pre reklamu pripravuje vzdelávací event Raňajky s reklamou. V spolupráci s audítorskou spoločnosťou BDO zostavuje branžové rebríčky ekonomickej výkonnosti TOP KRAS a TOP ADVERTISING AGENCIES SLOVAKIA.