StoryEditor

Fatra sa predstaví v televízii: síce vzácna, ale na každý deň

05.05.2022, 15:14
Autor:
redred
Prvú ATL kampaň značky po rokoch pripravilo THIS IS LOCCO.

Fatra po dlhšom období predstaví svoju kampaň v televízii. Agentúra THIS IS LOCO navrhla kampaň, v ktorej povýšila Fatru na luxury tovar na úrovni parfumov.

„Príroda má svoje limity. Cieľom novej televíznej kampane je poukázať na to, že Fatry je málo – v prepočte iba 3 l na osobu na rok. Napriek tomu si ju spotrebiteľ vie dopriať každý deň a telo sa mu vďaka jej zásaditému účinku poďakuje,“ hovorí senior brand manager Fatra, Peter Smatana.

THIS IS LOCCO spolupracuje s Fatrou už od roku 2015, no aktuálnej kampani predchádzal tender. Víťazný koncept povýšil Fatru na luxury tovar na úrovni parfumov, ktoré sú vzácne, no aj tak patria k našim každodenným rituálom.

„Fatra je srdcovkou každého Slováka. Je to taký náš národný poklad s parádne veľkými bublinkami. Zadanie bolo jasné a prekvapivá informácia o limitovanosti nás naviedla k stratégii blízkej k luxury segmentu. Kvapka sa stala „fluid devicom“ novej kampane a symbolom limitovaného množstva tejto minerálnej vody. Spot ukazuje cestu jej putovania po fľaši a rozpráva príbeh jej sily. Vedeli sme, že takýto spot stojí na exekúcii, a preto sme šli po CGI, ktoré, verím, prinesie divákom až senzorický zážitok,“ dodáva Juraj Kováč, Creative Director THIS IS LOCCO.

Spracovania sa chopil oceňovaný CGI umelec Miki Nemček, známy ako Obsedant. Zážitok z detailných záberov a premyslenej art direction dotvára hudba na mieru od švajčiarskeho producenta Hannesa Schönberga.  

Kampaň uvidíme v TV a OOH. 

Vizitka kampane:

Klient: Fatra
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative & Strategy Director: Juraj Kováč
Art Director: Martin Jaňák
Copywriter: Dano Vachuna, Juraj Kováč
Account Manager: Zuzana Lempochnerová
3D & Animácia: Miki Nemček
Hudba: Hannes Schönberg
Zvuk: Vladimír Bajnoci

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 20:45