StoryEditor

Zadávatelia investovali do reklamy počas hokejového šampionátu 11 miliónov eur

22.06.2021, 14:50
Autor:
redred
Najväčšími spendermi počas MS v ľadovom hokeji 2021 boli stávkové spoločnosti.

Zadávatelia investovali do reklamy počas Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji celkom 11,1 milióna eur, pričom najviac reklamných výdavkov smerovalo do televízie. Vyplýva to z monitoringu spoločnosti Kantar Slovakia.

Stávkové spoločnosti na čele rebríčka

Viac ako milión eur investovali do reklamy počas hokejového šampionátu len stávkové spoločnosti, ktoré tak obsadili aj prvé štyri miesta v rebríčku.

Do televíznej reklamy investovala najviac stávková spoločnosť Tipsport, ktorej výdavky dosiahli 2,3 milióna eur. Druhá priečka patrí Niké s investíciami do televíznej reklamy vo výške 1,95 milióna eur a prvú trojku uzatvára Tipos s výdavkami takmer 1,2 milióna eur. Štvrtá priečka patrí rovnako stávkovej spoločnosti Fortuna s investíciami vo výške 1,15 milióna eur.

Obchodný reťazec Kaufland sa s investíciami 825-tisíc eur do televíznej reklamy umiestnil na piatej priečke, pričom ďalších 44-tisíc investoval do printovej reklamy, čo bolo najviac spomedzi zadávateľov. Prvú šestku uzatvára portál FINGO.sk s výdavkami 422-tisíc eur.

Pozrite si prehľad reklamných výdavkov počas MS v ľadovom hokeji 2021 v infografike (pre zväčšenie kliknite na obrázok):

Kantar Slovakia

​Reklamné výdavky počas Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji monitorovala spoločnosť Kantar Slovakia. Uvedené sú v cenníkových cenách a nezahŕňajú dohodnuté zľavy a bartre.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2024 21:44