Zadávatelia investovali do reklamy počas Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji celkom 11,1 milióna eur, pričom najviac reklamných výdavkov smerovalo do televízie. Vyplýva to z monitoringu spoločnosti Kantar Slovakia.
Stávkové spoločnosti na čele rebríčka
Viac ako milión eur investovali do reklamy počas hokejového šampionátu len stávkové spoločnosti, ktoré tak obsadili aj prvé štyri miesta v rebríčku.
Do televíznej reklamy investovala najviac stávková spoločnosť Tipsport, ktorej výdavky dosiahli 2,3 milióna eur. Druhá priečka patrí Niké s investíciami do televíznej reklamy vo výške 1,95 milióna eur a prvú trojku uzatvára Tipos s výdavkami takmer 1,2 milióna eur. Štvrtá priečka patrí rovnako stávkovej spoločnosti Fortuna s investíciami vo výške 1,15 milióna eur.
Obchodný reťazec Kaufland sa s investíciami 825-tisíc eur do televíznej reklamy umiestnil na piatej priečke, pričom ďalších 44-tisíc investoval do printovej reklamy, čo bolo najviac spomedzi zadávateľov. Prvú šestku uzatvára portál FINGO.sk s výdavkami 422-tisíc eur.
Pozrite si prehľad reklamných výdavkov počas MS v ľadovom hokeji 2021 v infografike (pre zväčšenie kliknite na obrázok):
Reklamné výdavky počas Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji monitorovala spoločnosť Kantar Slovakia. Uvedené sú v cenníkových cenách a nezahŕňajú dohodnuté zľavy a bartre.