archív
StoryEditor

Talenty slovenskej reklamy: Najlepšia rada akú som dostal? Nič nie je nemožné

29.06.2021, 12:17
Dominik Herceg uspel u poroty u poroty v kategórii Film.

Dominik Herceg, UX/UI and Motion designer v Kreatívnej Dvojici, uspel u poroty Young Lions v kategórii Film spolu s Lukášom Lukoničom. Zlaté ocenenie si spoločne odnášajú za prácu Mladí sú takí, žeee... Zadanie pre túto kategóriu vypracoval Slovak Telekom: Spoločnosť by rada videla návrhy krátkeho filmu, ktorý by značku profiloval ako partnera mladých ľudí, ktorý im dokáže pomôcť s náročným prvým krokom pri vstupe na trh práce. Dvojice v tejto kategórii mali na zvládnutie zadania jeden deň. Prečítajte si ako ako tohtoročnú súťaž Young Lions hodnotí Dominik Herceg.

Prečo ste sa prihlásili do súťaže Young Lions? A s akými očakávaniami?
Je to môj tretí ročník, do ktorého som za sa zapojil. Vždy vlastne iba zo zábavy. Ale aj aby som zistil, čo dokážeme za taký krátky čas.

Čo si zo súťaže odnášate?
Dúfal som, že výlet do Cannes, kde by som sa mohol aj stretnúť osobne zo súpermi, ale aj online to bolo zaujímavé. Do Cannes sa môžeme ísť pozrieť s Lukášom a kolegami z Kreatívnej Dvojice za odmenu neskôr.

Čo si pamätáte najviac z toho dňa, keď ste mali vypracovať zadanie? Čo bolo pre vás najťažšie a čo naopak, najľahšie?
To, ako sme vymysleli super dronový záber a potom začalo pršať a fúkať, ale nakoniec sa nám to podarilo a v správnej chvíli vyšlo aj slnko. Najľahšie pre nás bolo zohnať hercov keďže máme ochotných kamarátov.

Prečo robíte v reklame, v oblasti komunikácie? Čo vás na tom najviac baví?
Vyštudoval som grafiku na strednej umeleckej a bol to taký prirodzený posun po škole. V agentúre som mal priestor zlepšiť sa vo viacerých smeroch.

Čo by ste robili, ak by ste nerobili v reklame?
Vždy ma bavili hry a celkovo digitálny svet, čiže niečo v tomto obore. Čo vlastne aj z časti popri práci v reklame robím.

Ktorá práca v reklame vás v poslednom období oslovila najviac?
V poslednej dobe ma oslovila nová komunikácia McDonald's alebo kampaň Pepsi, kde sa pekne vyhrali so spojením s ostatnými značkami.

Najlepšia rada, akú ste kedy dostali a od koho?
Nič nie je nemožné, stačí len chcieť. Rada, ktorú mi rodičia opakovali celé detstvo a neznášal som to. Ale už som to konečne začal chápať.

Kritika, ktorá vás najviac posunula? Respektíve, čo vás vo vašej práci najviac posúva?
Najviac ma posúvajú klienti a zákazky, ktoré vystupujú z radu, sú inovatívne a odvážne, alebo využívajú rôzne novodobé technológie a prístupy.

Pre akého klienta by ste chceli pracovať?
Určite práca pre nejakú veľkú spoločnosť ako Google, Nike a podobne.

Doplňte: Mám rád kampane, ktoré...
Sú zábavné a iné.

Váš status na sociálnych sieťach, ktorý vás najlepšie vystihuje? Alebo kniha, ktorú by ste odporučili?
Veľa statusov nepíšem, ale ako knihu by som odporučil Think Like Da Vinci.

Dominik Herceg spoločne s Lukášom Lukoničom reprezentovali mladých slovenských kreatívcov na medzinárodnom Cannskom kole súťaže Young Lions v kategórii FIlm.

O súťaži Young Lions Slovakia
Young Lions Slovakia je národným kolom prestížnej medzinárodnej súťaže Young Lions Competition, ktorá je štandardne súčasťou medzinárodného festivalu Cannes Lions. Víťazstvo v národnom kole súťaže slúži ako nominácia do medzinárodného kola v Cannes.

Partneri súťaže:
Design - Slovenské centrum dizajnu
Digitál - Slovenská sporiteľňa
Media  - AMA
Film - Slovak Telekom
Marketers - O2 Slovakia
PR - Klub reklamných agentúr Slovenska
Print - Heineken Slovensko

Mediálny partner: Shutterstock

Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 04:30