StoryEditor

Každá cesta vám bude voňať, hovorí THIS IS LOCCO v prvej kampani pre Flowers Drive

02.08.2021, 12:46
Autor:
redred
Agentúra stavila na humor a známe tváre.

Flowers Drive by Láskykvet je slovenská značka, no zároveň prvé drive-in kvetinárstvo na svete. Jeho kľúčový benefit spočíva v tom, že kvety tu nakúpite bez toho, aby ste museli vystupovať z auta. Pobočky, malé domčeky kontajnerového typu, nájdete pri cestách v Bratislave aj v Trenčíne. Projekt funguje od januára a teraz prichádza s prvou veľkou kampaňou. Jej cieľom je predstaviť primárne koncept Flowers Drive, no aj donášku kvetov po celom Slovensku. Kreatívny koncept vymyslela agentúra THIS IS LOCCO, pri propagácii pomáhajú známe tváre: Bekim, Lukáš Latinák, Marek Igonda a Mária Schumerová.

Hlavnými výstupmi kampane sú tri spoty, z ktorých dva sú nasadené aj v televízii. S vtipom a nadhľadom predstavujú rôzne situácie na cestách, v ktorých môže prísť drive-in kvetinárstvo vhod.

„Keďže predstavujeme úplne jedinečný produkt, svetový unikát, s ktorým ľudia dosiaľ nemali žiadnu skúsenosť, nevymýšľali sme žiadne zložité metafory, ale chceli sme úplne jasne vysvetliť jeho prínos. Preto sme stavili na prirodzené a autentické situácie, v ktorých vodičov zachraňuje práve Flowers Drive. Všetky spoty držíme v aute, kde vždy dvojica rozohrá vtipnú scénku. Pointou každého spotu je, že nech sa deje čokoľvek, vďaka Flowers Drive nám bude každá cesta voňať,“ hovorí Juraj Kováč, Creative Director THIS IS LOCCO.

V každom zo spotov sa objaví iná známa osobnosť v úlohe vodiča, ktorej sekunduje spolujazdec. „Pri písaní jednotlivých spotov sme už vedeli, kto v nich bude hrať, čo nám umožnilo byť v scenári autentickejší a uveriteľnejší. Mimoriadne dôležité to bolo najmä pri Bekimovi, ktorý drive-in kvetinárstvo ocení prirodzene najviac. Keďže ho všetci poznáme ako človeka, ktorý berie svoju situáciu s humorom, mohli sme vytvoriť spot, v ktorom nestrácame vtip aj napriek tomu, že v ňom hovoríme o vozíku,“ dodáva Martin Polakovič, Copywriter agentúry.

Súčasťou kampane sú okrem digitálnych nosičov a TV aj OOH, ktoré vizuálne prepájajú cestu a kvety, a rozhlasové spoty, ktoré claim kampane „každá cesta vám bude voňať“ posúvajú do samostatnej kreatívy. Voňať nám môže doslova každá cesta – aj tá, ktorej cieľom sú typicky „nevoňavé“ destinácie.

A ako sa pracovalo s agentúrou: "THIS IS LOCCO ako agentúrou to zafungovalo hneď od prvého stretnutia. Splnili všetky naše očakávania a požiadavky na príjemnú a vtipnú kampaň v rekordne krátkom čase. Keďže my sme relatívne malá, ale veľmi rýchlo rastúca spoločnosť, je pre nás dôležité, aby aj naši partneri stíhali naše tempo a dohody sa plnili načas, čo určite This is Locco splnili do poslednej bodky. Dnes máme hotový výsledok, tak už len zostáva počkať na reakciu diváka, z ktorého, veríme, bude aj náš zákazník," hovorí Oľga Bušo, majiteľka Flowers Drive by Laskykvet.

Mediálnu stratégiu pripravovala agentúra Digiline.

Vizitka kampane:
Klient: Flowers Drive by Laskykvet
Agentúra: This is Locco
Creative Director: Juraj Kováč
Account Manager: Mária Prisenžňáková
Copywriter: Martin Polakovič, Juraj Kováč

archív

archív

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 04:00