Najväčší slovenský poskytovateľ hostingových služieb Websupport spúšťa svoju historicky prvú televíznu kampaň, a to v čase, keď spoločnosť ako značka vstupuje aktívnejšie aj na český a maďarský trh. Cieľom kampane je osloviť širšie publikum, ako ponúka online priestor, a predstaviť doménové a hostingové služby s najjednoduchšou správou a ovládaním.
Súčasťou novej komunikácie je na všetkých troch trhoch aj úplne nová vizuálna identita. Postarala sa o ňu agentúra GoBigname, ktorá stojí aj za návrhom nových kódov značky, vrátane unikátneho maskota a písma na mieru.
„Ide o viac ako len o nové logo, identitu či maskota. Chceme ľuďom pomôcť so vstupom do online priestoru. Vďaka medzinárodnému zázemiu a tomu, že pôsobíme na každom trhu lokálne, dokážeme prinášať na každý trh služby a produkty svetovej kvality,“ vyjadril sa Ján Cifra, CEO Websupportu pre CEE región.
Celkový koncept medzinárodnej kampane vytvorila agentúra Darwin and the Machines. „Práve ľahkosť a jednoduchosť sme chceli preniesť aj do komunikácie, a tak sme vytvorili vlastný svet, v ktorom náš hrdina pomáha lusknutím prstov založiť webstránky komukoľvek. Univerzálny insight a unikátna exekúcia tak majú šancu fungovať na rôznych trhoch,” hovorí Michal Pastier, kreatívny riaditeľ Darwin and the Machines.
„Pripraviť medzinárodnú kampaň a pomôcť zjednotiť značku na viacerých trhoch je presne dôvod, prečo naša agentúra vznikla,” dodáva Martin Blaško, CEO slovenskej pobočky Darwin and the Machines.
Vizitka kampane:
Klient: Websupport
Agentúra: Darwin and the Machines
Creative director: Michal Pastier
Strategy director: Juraj Pobjecký
Project management: Martin Blaško
3D Produkcia: Alien studio
Réžia: Dano Dekan
Hudba: FatMusic