Automobilka Honda spustila netradičnú kampaň, ktorá ľuďom ukáže "druhú stranu" reklamy. Zaujímavým spôsobom využila YouTube.
Ako to funguje? Kliknite na www.hondatheotherside.com a zobrazí sa vám YouTube video. Naoko vyzerá úplne bežne - otecko berie deti zo školy, riadi Hondu, klasika... Avšak keď stlačíte na vašej klávesnici tlačidlo "R", vidíte úplne iný príbeh, oveľa "temnejší". Skúste to tiež.
Honda takto upozorňuje na Civic Type R Concept. Nový R-model bude na trhu budúci rok. Kampaň pripravila londýnska agentúra Wieden+Kennedy. Spoty režíroval Daniel Wolfe, produkciu zabezpečila spoločnosť Stinkdigital.
V tejto správe vidíte teasing na novú kampaň. Video s paralelným zážitkom sa nedá embedovať, musíte si prehrať priamo na www.hondatheotherside.com.
http://youtu.be/XWfW4O3vCTM
Zdroj: ik