Prichádza varenie, sviatočná kuchyňa... a ďalšia reklama. Obchodný reťazec Lidl oslavuje Vianoce edíciou výrobkov Lidl Deluxe. "Vianoce plné chutí a zážitkov s darčekmi Deluxe na vianočnom stole," hovorí reklama.
Sériu predvianočných reklám odštartoval Lidl už koncom novembra a ponechá si ich až do Vianoc. Postupne ich upravuje a predstavuje rôzne zlacnené produkty z Deluxe vianočnej ponuky - mlynček, sušené hríby, filety z lososa, syr grana padano, ocot balsamico, francúzska paštéta, čokoládový krém, marcipánové toliariky či ďalšie.
Súčasťou kampane je aj súťaž: Lidl rozdáva kartičku so súťažným kódom, cez web www.deluxe.lidl.sk/kod následne zákazníci môžu zistiť, či získali okamžitú výhru alebo môžu hrať o BMW.
Lidl okrem Deluxe kampane pokračuje aj v kampani Paulus vs. Ihnačák, podpore stránky www.kuchynalidla.sk a videoreceptoch oboch šéfkuchárov. Roman Paulus a Marcel Ihnačák sa predstavujú ako hokejisti, Mikuláš či Santa Claus.
Meno agentúry, ktorá reklamnú kampaň pripravila, sa Stratégiám nepodarilo získať.
http://youtu.be/02zR9GlePvA
Zdroj: Ivan Krasko