StoryEditor

Nová reklama Heinekenu: Menej pi a viac tancuj

13.01.2016, 09:29

Rockovú baladu z 80-tych rokov od Bonnie Taylor využila spoločnosť Heineken vo svojej novej kampani. V reklame talianskej agentúry Publicis ženy v kluboch, na nočných uliciach či v metre hľadajú triezveho muža.

Reklama bude uvedená tento týždeň v tridsiatich krajinách sveta. Z výskumu spoločnosti Heineken, ktorý oslovil 5000 pivárov medzi 21 až 35 rokov vyplynulo, že zodpovedné pitie prináša prestíž.

"Zodpovednosť sa stáva aktívnou a atraktívnou voľbou pre mladú generáciu, ktorá chce mať svoj život pod kontrolou," hovorí Nuno Teles, CMO spoločnosti Heineken USA.

Samozrejme, že dospelí muži by mali správať zodpovedne jednoducho preto, že je to správna vec, nie preto, že im to ženy hovoria.

https://youtu.be/5A4v3vyHWOU

Zdroj: kh

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 06:23