Po viacročných skúsenostiach na rôznych pozíciách v oblasti marketingu či už na strane dodávateľa alebo klienta, od februára 2013 Ing. Ladislav Faith pôsobí v pozícii holdingového marketingového riaditeľa pre SHP Group. Skupina SHP Group je popredným stredoeurópskym výrobcom produktov papierenskej hygieny, ktorý v súčasnosti disponuje výrobnými kapacitami v troch a sieťou vlastných obchodných zastúpení v šiestich európskych krajinách. Vzhľadom na pôsobenie na značne rozdielnych európskych trhoch a širokú škálu výrobkov Harmony a Harmony Professional, medzi hlavné úlohy Ladislava Faitha bude patriť optimalizácia produktového portfólia pre jednotlivé regióny, segmentácia a analýza správania firemných a koncových zákazníkov, príprava a koordinácia efektívnej komunikácie novej generácie výrobkov pre domácnosti a pre profesionálne použitie a iné. „Veľmi obľúbenú značku Harmony v súčasnosti poznajú a používajú zákazníci vo veľkej časti Európy a pred viacerými rokmi som bol ako dodávateľ pri jej zrode, preto som opať pri veľmi rád že som sa k nej v tomto roku vo februári vrátil. Prečo sa teším tejto výzve je aj to, že sa jedná o v Európe nie úplne obvyklý marketingový príbeh slovenskej značky, ktorú náš výrobca nielen exportuje do zahraničia, ale ju tam dokonca aj vyrába. Myslím, že obvykle je príbeh slovenských značiek bohužiaľ opačný,“ dodáva Ladislav Faith.
StoryEditor
Ladislav Faith holdingovým marketingovým riaditeľom SHP Group
Medzi jeho hlavné úlohy bude patriť optimalizácia produktového portfólia pre jednotlivé regióny, segmentácia a analýza správania zákazníkov, príprava a koordinácia efektívnej komunikácie výrobkov.