Ondřej Třetina bude zodpovedný za vedenie marketingových a PR kampaní celého portfólia značky ASUS v Českej republike a na Slovensku. V spoločnosti ASUS doteraz riadil marketingové aktivity komponentovej divízie na Slovensku a v ČR.
Ondřej Třetina pôsobí v ASUSe od roku 2007. Skúsenosti v marketingovom oddelení českej pobočky získaval už počas štúdia na Fakulte medzinárodných vzťahov na Vysokej škole ekonomickej v Prahe, kde získal titul inžinier. Počas posledných dvoch rokov viedol marketingový tím, ktorý bol zodpovedný za počítačové komponenty. Vo voľnom čase sa venuje cestovaniu, športu a rýchlym autám.
„Rád by som viac využil potenciál menej tradičných foriem propagácie, ktoré sme doteraz ako konzervatívna ázijská spoločnosť v marketingových kampaniach v Česku a na Slovensku až tak nevyužívali,“ naznačuje svoje plány Třetina. „Jednotlivé kampane chceme taktiež výraznejšie prepojiť a stavať na skúsenostiach kolegov v zahraničí.“
Ďalšou staronovou posilou marketingového tímu spoločnosti ASUS je Stanislav Tošner (27), ktorý tretí rok pôsobí na pozícii PR Specialist. Jeho pracovná náplň sa rozšíri o PR kampane kompletného portfólia značky a taktiež o komunikáciu s PR a digitálnymi agentúrami na českom a čiastočne aj slovenskom trhu. Absolvent Fakulty medzinárodných vzťahom na Vysokej škole ekonomickej v Prahe mal do apríla tohto roka na starosti Public Relations systémovej divízie (notebooky, tablety, telefóny) v Českej republike.

