Bohdan Fedor nie je v ZUNO novou tvárou. Do jej tímu vstúpil už v roku 2011. Z pozície online marketingového experta sa postupne prepracoval na pozíciu manažéra celého predaja. Jeho príchodu predchádzalo 6 rokov praxe v mediálnom a marketingovom prostredí takých inštitúcií ako sú Slovenské národné divadlo či TV JOJ.
„Bohdan má za sebou roky bohatých skúseností v oblasti médií, marketingu a predaja. Marketing pozná zo všetkých strán - zo strany klienta, agentúry, aj médií. Práve preto verím, že sme do vedenia marketingového oddelenia postavili toho správneho človeka,“ hovorí Peter Lakata, riaditeľ pre obchod a marketing direct banky ZUNO pre Slovensko a Českú republiku.
Bohdan Fedor vyštudoval produkciu hudby na VŠMU, čomu sa okrajovo venuje vo svojom voľnom čase aj v súčasnosti. Relaxuje pri športe a zaujíma sa o startupové projekty.

