StoryEditor

Novým marketingovým riaditeľom Poštovej banky je Daniel Bradáč

18.02.2013, 11:27
V banke preberie zodpovednosť za oblasť retailových produktov, riadenia značky, PR a marketingovú komunikáciu.

Preberie zodpovednosť za oblasť retailových produktov, riadenia značky, PR a marketingovú komunikáciu.

Novým riaditeľom Divízie marketingu Poštovej banky sa od polovice januára stal Daniel Bradáč. Má dlhoročné skúsenosti z oblasti marketingu, budovania a komunikácie značky, najmä z 11-ročného pôsobenia v spoločnosti Orange Slovensko, ale aj ďalšej práce pre značky Funfón, OVB, RTVS, či Dôvera.

„Poštová banka dospela do ďalšej etapy svojho vývoja a dnes sme sa tu stretli ľudia, ktorí si skvelo rozumejú a majú skúsenosti, chuť, potenciál a dôveru akcionárov posunúť banku výrazne dopredu a trochu rozhýbať slovenský bankový trh. Nielen naši zákazníci sa podľa mňa majú na čo tešiť,“ povedal Daniel Bradáč.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 19:24