Adriana Brňová prichádza na pozíciu Senior Client Partner pre oblasť Consumer a FMCG. Adriana prichádza zo strany klienta, kde strávila 18 rokov naposledy ako marketingová riaditeľka spoločnosti Imperator, kde zodpovedala za vybudovanie marketingovej stratégie, komunikáciu značiek a inovácie. Vo svojej novej pozícii bude zodpovedná za sector Consumer. Medzi jej hlavné úlohy bude patriť rozvoj sektora, ďalšie zlepšovanie kvality služieb pre klientov a vyhľadávanie nových príležitosti, ktoré pomôžu klientom napĺňať ich ekonomické a marketingové ciele. Spolu s výskumným oddelením sa bude Adriana podieľať aj na vývoji nových výskumných riešení v rámci TNS a bude zodpovedná za ich uvádzanie na trh
Alena Deščíková prichádza na pozíciu Senior Client Partner pre oblasť Automotive. Alena má takmer 20 ročné skúsenosti z oblasti reklamy a médii. Svoju kariéru začala v Lowe/GGK ako media planner a account manager, neskôr pracovala MEC Global ako senior strategic planner a key account pre FMCG, financie automotive a IT sector. Počas dvoch rokov v PanMedia Western dokázala svoje schopnosti v pozícii managing director. Od roku 2006 pracovala v MindShare v pozícií Client Leadership Director a bola zodpovedná za produkty a know how agentúry, a ich uvedenie lokálnym aj globálnym klientom a za strategické služby. Neskôr pracovala v pozícii Business Planning Director pričom zodpovedala za podporu na základe strategických odporúčaní na základe dát a informácii z výskumných zdrojov a za spoluprácu s výskumnými agentúrami.
Andrej Vallo prichádza na pozíciu TAM Manager. U Andreja sa spájajú skúsenosti z viacerých oblastí. Okrem práce v akademickom prostredí a štatistiky v IBM strávil 7 rokov v marketingovom prieskume, najprv v TNS SK a neskôr v GfK. V TNS viedol tím, ktorý zaviedol a úspešne prevádzkoval TAM panel peoplemetrového merania. Okrem toho viedol výskumné projekty pre množstvo lokálnych aj medzinárodných klientov ako Telekom, Telefonica, ČSOB, VUB a GO. V novej pozícii bude zodpovedný za prevádzku peoplemetrového merania sledovanosti televízie, ďalšie inovácie a zlepšovanie kvality týchto služieb pre klientov a hľadanie nových príležitostí rozvoja.

