V jeho novej pozícii Chief Information and Operations Officer je zodpovedný za oblasť IT a chod direct banky. Slavomír Mizák patrí medzi kľúčových manažérov IT tímu banky už od jej založenia. Stál pri vybudovaní IT systémov banky „na zelenej lúke“ a ich spustení na Slovensku a v Česku. Následne sa podieľal na implementácii spotrebiteľských pôžičiek, povolenom prečerpaní účtu, kreditných kartách alebo na spúšťaní aplikácie pre smartfóny ZUNO Mobile Banking.
„Vymenovanie Slavomíra Mizáka je výsledkom prirodzeného procesu, ktorý u nás funguje v posledných rokoch. Vybudoval si tu za tú dobu skvelé know – how v rámci celého IT a prevádzky a niet lepšieho experta pre ďalší posun v týchto kľúčových oddeleniach,“ hovorí Oyvind Oanes, generálny riaditeľ direct banky ZUNO pre Slovensko a Česko.„Pre direct banku poskytujúcu služby viac ako 200 000 klientom 24 hodín denne, 7 dní v týždni, je taký IT profesionál v predstavenstve obzvlášť dôležitý a sme naozaj radi, že ho tu máme.“
Slavomír nastúpil do banky ako Headof IT Development v roku 2010. Zostavil a viedol tím zložený z viac než 50 profesionálov z rôznych krajín, v ktorom boli skúsení špecialisti, ale aj sľubné talenty v oblasti IT. 7 rokov pred tým pôsobil v konzultačnej divízii Accenture, kde sa podieľal na projektoch pre banky z regiónu CEE, predovšetkým v oblasti projektového managementu, zmien procesov a systémovej integrácie.
Slavomír Mizák nahradil na pozícii Chief Information and Operations Officer ZUNO Miloša Matulu, ktorý po štyroch rokoch v direct banke, prijal inú pracovnú ponuku v rámci skupiny RBI.
„ZUNO mám rád od chvíle, kedy som tu pred 4 rokmi začal. Som hrdý, že môžem byť súčasťou ZUNO rodiny, pretože sme sa spoločne v online bankovníctve posunuli o veľký krok dopredu. Aj naďalej budeme ponúkať zaujímavé bankové produkty a služby klientom, ktorí chcú mať svoje prostriedky k dispozícii

