Slovensko v rámci nadnárodného koncernu Pernod Ricard získava nezávislejšiu pozíciu. Celý proces završuje zmena názvu spoločnosti, ktorá sa ku 1. januáru 2014 z Jan Becher Slovensko premenuje na Pernod Ricard Slovakia.
Slovensko v rámci koncernu Pernod Ricard, co-lídra v oblasti výroby a distribúcie destilátov a vína na svete, opäť posilňuje svoju pozíciu. Za obchodné aktivity na slovenskom trhu zodpovedá tím, ktorý riadi Tomáš Huba, marketingové oddelenie vedie Veronika Wimmerová, finančné oddelenie Radoslav Bisták a CEO spoločnosti je Erik Čížek.
Erik Čížek je absolventom Vysokej školy ekonomickej v Prahe a francúzskej školy biznisu ESC Dijon. Bohaté skúsenosti nazbieral najmä počas svojho vyše desaťročného pôsobenia v spoločnosti Kraft Foods, neskôr v spoločnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka Česká republika, kde pracoval na rôznych manažérskych pozíciách, naposledy ako jej obchodný riaditeľ.
„Všetkým kolegom sa chcem veľmi pekne poďakovať za ich úsilie, v dôsledku ktorého sa od 1.1.2014 posunieme opäť o niečo ďalej. Vznik Pernod Ricard Slovakia je aj uznaním našej spoločnej práce a vynikajúcich výsledkov, vďaka ktorým je Slovensko v rámci koncernu jedným z najdynamickejšie rastúcich trhov v Európe,“ hovorí Erik Čížek, CEO Pernod Ricard Slovakia.