StoryEditor

Miloš Lalka povedie Úsek komunikácie a značky spoločnosti Orange Slovensko

08.07.2013, 10:38
Miloš Lalka, Advertising & Brand manager spoločnosti Orange Slovensko, je od 1. júla poverený riadením úseku komunikácie a značky.

Miloš Lalka sa narodil v roku 1975. V roku 1998 ukončil štúdium na Fakulte managementu Univerzity Komenského. V spoločnosti Orange Slovensko, a. s., pôsobí od roku 2003, kde nastúpil na pozíciu Advertising manager. V roku 2012 sa stal zástupcom riaditeľa úseku komunikácie a značky.

Miloš Lalka vo funkcii nahrádza riaditeľku úseku komunikácie a značky, Andreu Cocherovú, ktorá sa po takmer 16-ročnom profesionálnom pôsobení rozhodla z osobných dôvodov k 30. júnu ukončiť svoje interné pôsobenie v Orangei.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 20:46