Tibor Ďurana má za sebou niekoľkoročné skúsenosti v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie. V minulosti pôsobil ako Brand Manager či Senior Brand Manager v spoločnostiach Kofola či Slovenské pramene a žriedla, kde zastrešoval komunikáciu značiek Rajec, Kofola, Fatra a iných.
V spoločnosti Ryba Žilina bude zodpovedať za marketing vrátane nadlinkovej a podlinkovej komunikácie, PR, eventov a komunikácie na sociálnych médiách. „Som presvedčený, že nás čaká zaujímavé, ale aj náročné obdobie v rámci ktorého chceme zmeniť nielen dizajn súčasných našich produktov, ale aj neustále ponúkať nové produkty, ktoré budú spĺňať aj tie najnáročnejšie požiadavky nášho spotrebiteľa. Verím, že tieto zmeny naši zákazníci ocenia. Aj napriek tradičnej obľube tresky či rybieho šalátu u slovenského spotrebiteľa, považujem za dôležité osloviť v rámci marketingovej stratégie aj nové cieľové skupiny. Z tohto pohľadu vnímam svoje nové pôsobenie v spoločnosti Ryba Žilina ako ďalšiu výzvu“ hovorí Tibor Ďurana.
Post výrobného riaditeľa zastáva od októbra Marek Beniač, ktorý predtým pôsobil v spoločnosti Hyza a.s.
Spoločnosť Ryba Žilina má od októbra aj novú PR agentúru. Komunikáciu spoločnosti zastrešuje Grape PR, ktorá je komunikačným partnerom spoločnosti v oblasti korporátnej a produktovej komunikácie, vrátane spravovania sociálnych sietí a media relations.