Miloš Hrbatý riadil od roku 1996 expanziu maloobchodnej siete svetovej obuvníckej značky Baťa na Slovensku. Svoje znalosti z oblasti maloobchodu prehĺbil v rámci tejto siete aj na trhoch v Čechách, Mexiku a Poľsku. Rozsiahle skúsenosti s rozvojom a modernizáciou obchodnej siete, s optimalizáciou procesov a so zvyšovaním efektivity prevádzky získal aj v FMCG sektore. Tiež sa orientuje v oblasti financií, kde v rámci B2B pracoval pre najväčšieho medzinárodného poskytovateľa bezpečnostných finančných služieb G4S. Participoval na turnaround projektoch, ako aj na projektoch zameraných na zavedenie štandardov riadenia výkonnosti. V zmysle svojho kréda „náš zákazník, náš pán“ pracoval v Azerbajdžane na projekte expanzie medzinárodnej maloobchodnej siete so spotrebnou elektronikou.
Za úspech vďačí pevnej vôli a súťaživosti, ktoré nadobudol pri hraní svojho obľúbeného basketbalu. Jeho cieľom je upevniť dominantné postavenie značky na slovenskom trhu a byť jednotkou v inováciách, kvalite tovaru a služieb.

