Valné zhromaždenie Asociácie PR agentúr v SR (APRSR) na základe Stanov APRSR o rotujúcom predsedníctve zvolilo za nového prezidenta APRSR na funkčné obdobie január 2014 až december 2014 Martina Mazaga, Managing Directora agentúry PRime time.
„Rád by som na stoličke prezidenta APRSR nadviazal za úspešný rok 2013, ktorý má naša asociácia za sebou aj vďaka exprezidentke Silvii Kušnírovej, ako aj ďalším aktívnym členom. Mojím osobným cieľom na tomto poste je rozvíjanie všetkých aktivít, smerujúcich k posilňovaniu štandardizácie tohto trhu. Mám na mysli napríklad rebríčky a súťaže ako základné nástroje „merania“ trhu, ale tiež zvyšovanie povedomia o potenciále PR komunikácie v dnešnom svete, prelínajúcom sa medzi médiami, občianskou žurnalistikou, WOM a sociálnymi sieťami. Ďalším cieľom je nadviazať na tohtoročnú úspešnú PR konferenciu a príjemný event PROKOP-a 2013. Na ostatnom VZ tiež zaznelo, že pociťujeme potrebu ďalej diskutovať so zadávateľmi a médiami o tom, v čom sú PR agentúry rešpektujúce štandardy a etické princípy našej branže príležitosťou pre efektívnu komunikáciu,“ povedal Martin Mazág.
Na Valnom zhromaždení APRSR sa členovia asociácie dohodli na tom, že podniknú aktívne kroky, aby rozšírili rady asociácie o ďalšie podnikateľské subjekty, poskytujúce služby v oblasti PR. Cieľom tohto kroku je vyššia transparentnosť trhu, vytvorenie tlaku na využívanie etických praktík pre čo najväčšiu časť trhu. Nevyhnutnou podmienkou pre členstvo v asociácii, či už riadne alebo pridružené, je potvrdenie, že agentúra sa zaväzuje dodržiavať IPRA Charter on Media Transparency a Stockholm Charter (k dispozícii na www.aprsr.sk alebo na www.iccopr.com v anglictine). APRSR tiež pripravuje redefiníciu Etického kódexu APRSR.
Martin Mazág vyštudoval žurnalistiku na FF UK v Bratislave. Od roku 1993 pracoval v rôznych printových médiách, od roku 1994 bol mediálnym poradcom ochranárskych organizácií SZOPK, Greenpeace a Energia 2000. Potom viac ako 15 rokov člen manažmentu a šéfredaktor Stratégií – jediného odborného periodika o reklame, marketingu a médiách na Slovensku. Člen mnohých medzinárodných porôt na prestížnych reklamných festivaloch doma aj v zahraničí, spoluorganizátor národnej kreatívnej súťaže Zlatý Klinec. Venuje sa spoločenskej zodpovednosti firiem (CSR), sleduje komunikačné, marketingové a digitálne trendy.

