David Werner vyštudoval Univerzitu v Ostrave, Fakultu ekonomiky so zameraním na marketing & business. David má 15-ročné skúseností s komplexným marketingom top značiek v rôznych kategóriách na trhoch strednej Európy.
Svoj profesionálny život odštartoval v Nestlé Česká republika. Po štyroch rokoch v Nestlé pôsobil David päť rokov v spoločnosti Allied Domecq Spirits & Wines na trhoch strednej Európy, kde mal na starosti marketing značiek Ballantines, Beefeater či Tullamore Dew. Posledných šesť rokov David Werner riadil marketing v spoločnosti McDonald’s ČR/SR.
Jeho rozsiahle skúsenosti z rôznych typov nadnárodných spoločností spolu s jeho pozitívnym prístupom posilnia manažérsky tím IICG ČR/SR nielen v oblasti marketingu, ale aj samotného biznisu. Nákupné centrá AVION tak budú ešte lepšie pripravené čeliť výzvam na českom a slovenskom trhu, kde pribúda čoraz viac nadnárodnej konkurencie a profesionálov z celého sveta.