Novým riaditeľom odboru marketingu a analýzy trhu Slovenskej sporiteľne je od začiatku októbra Juraj Barta. V banke bude zodpovedný za riadenie marketingových aktivít, analýzy trhov a riadenie kvality. Juraj Barta (32) vyštudoval fyziku a manažment na Univerzite Komenského v Bratislave. V Slovenskej sporiteľni pracoval na rôznych pozíciách od roku 2004, od roku 2007 ako vedúci oddelenia analýzy trhu a hlavný ekonóm banky.
StoryEditor
Juraj Barta novým riaditeľom marketingu Slovenskej sporiteľne
Novým riaditeľom odboru marketingu a analýzy trhu Slovenskej sporiteľne je od začiatku októbra Juraj Barta. V banke bude zodpovedný za riadenie marketingových aktivít, analýzy trhov a riadenie kvality. Juraj Barta (32) vyštudoval fyziku a manažment na Univerzite Komenského v Bratislave. V Slovenskej sporiteľni pracoval na rôznych pozíciách od roku 2004, od roku 2007 ako vedúci oddelenia analýzy trhu a hlavný ekonóm banky.

