StoryEditor

Juraj Barta novým riaditeľom marketingu Slovenskej sporiteľne

03.10.2011, 00:00
Novým riaditeľom odboru marketingu a analýzy trhu Slovenskej sporiteľne je od začiatku októbra Juraj Barta. V banke bude zodpovedný za riadenie marketingových aktivít, analýzy trhov a riadenie kvality. Juraj Barta (32) vyštudoval fyziku a manažment na Univerzite Komenského v Bratislave. V Slovenskej sporiteľni pracoval na rôznych pozíciách od roku 2004, od roku 2007 ako vedúci oddelenia analýzy trhu a hlavný ekonóm banky.

Novým riaditeľom odboru marketingu a analýzy trhu Slovenskej sporiteľne je od začiatku októbra Juraj Barta. V banke bude zodpovedný za riadenie marketingových aktivít, analýzy trhov a riadenie kvality. Juraj Barta (32) vyštudoval fyziku a manažment na Univerzite Komenského v Bratislave. V Slovenskej sporiteľni pracoval na rôznych pozíciách od roku 2004, od roku 2007 ako vedúci oddelenia analýzy trhu a hlavný ekonóm banky.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. december 2025 10:27