Od pondelka 1. júna 2015 nastúpila na pozíciu vedúcej oddelenia marketingovej komunikácie skupiny Markíza Zuzana Gašparovičová, ktorá v tejto funkcii nahradila Zuzanu Vicelovú.
Gašparovičová má viac než 15-ročné skúsenosti z oblasti médií a marketingovej komunikácie, ostatných päť rokov pôsobila ako marketingová riaditeľka Fun rádia. Predtým od roku 2000 pracovala v mediálnej agentúre Starmedia Co. a ako strategický konzultant zastrešovala mediálne stratégie značiek lokálnych a medzinárodných klientov agentúry v rámci siete Starcom MediaVest Group. Je absolventkou Ekonomickej univerzity v Bratislave, odbor Obchod a marketing.
Rovnako od pondelka 1. júna 2015 sa Boris Pršo stal zástupcom šéfredaktora on-line portálov skupiny Markíza a je zodpovedný za obsah televízneho portálu www.markiza.sk. Pršo doposiaľ pôsobil ako dramaturg Telerána a naďalej bude zodpovedný za prípravu relácie Šoubiz noviny.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

