StoryEditor

Prieskumná agentúra 2muse posilňuje tím

06.06.2013, 15:28

V 2muse dochádza k jednému z najvýraznejších posilnení tímov.

V prvom polroku 2013 začali v 2muse na pozíciách account managerov pôsobiť Jirko Svoboda a Branko Šefránek. Jirko Svoboda, bývalý riaditeľ TNS AISA v Prahe, ktorý začal pôsobiť priamo v Bratislave, má 16 rokov praxe z najrôznejších typov prieskumu trhu v Čechách. Jirko pracoval a realizoval prieskumné projekty pre sektory FMCG, financie, telco, verejné služby, automotive, healthcare a ďalšie. Má za sebou mnoho unikátnych projektov vrátane medzinárodných. Jeho skúsenosti z projektov mu umožňujú rozšíriť interpretáciu výsledkov prieskumov do marketingových a biznisových konzultácii pre klientov. „Jirko bol jedným z mojich prvých šéfov, ktorý ma začal ešte v roku 2000 v Prahe zaúčať do prieskumu. Keď sa objavila možnosť jeho príchodu na Slovensko, dohodli sme sa a vôbec neriešime, že dnes sa úlohy šéfov vlastne vymenili,“ komentuje Michal Vyšinský, riaditeľ 2muse.

Branko Šefránek pôsobí v oblasti prieskumu viac ako 15 rokov. Takmer 10 rokov pracoval pre spoločnosť Allianz – Slovenská poisťovňa, kde mal na starosti oddelenie prieskumu trhu a stratégie. V roku 2007 nastúpil do prieskumnej agentúry GfK Slovakia, kde bol do roku 2009 v pozícii business development director, zodpovedný za starostlivosť o klientov, riadenie prieskumných tímov a projektov. Braňo sa detailne zaoberá segmentačným prieskumom a brand managementom, a špecializuje sa najmä na oblasť finančných služieb. „Braňa pritiahli do 2muse kolegyne, ktoré ho poznali z predchádzajúceho pôsobiska inej agentúry. Po prvom rozhovore s ním mi bolo jasné, že prieskum chápe rovnako ako my v 2muse, a tak by sa nám mohlo podariť posunúť prieskum a jeho implementáciu opäť ďalej do rozhodovania našich klientov,“ dodáva Michal Vyšinský.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 11:43