Martin Krajniak študoval marketing na Fakulte managementu Univerzity Komenského. Svoje skúsenosti v oblasti marketigovej komunikácie získal najprv ako account manažér v PR agentúre Arthur media. Odtiaľ prešiel v roku 2009 do Tatra banky, kde ako brand manažér zastrešoval komunikačné aktivity vybraných produktov banky. Z Tatra banky sa posunul do novovznikajúcej bankovej značky Raiffeisen, kde počas 3-ročného pôsobenia zodpovedal za jej uvedenie a etablovanie na slovenskom trhu. Bankový sektor vymenil za telekomunikačný vo februári 2015, keď sa stal posilou marketingového tímu v O2.
StoryEditor
Martin Krajniak je novým vedúcim oddelenia marketingovej komunikácie O2
Vo februári 2015 posilnil tím O2 Martin Krajniak, ktorý sa stal vedúcim oddelenia marketingovej komunikácie. Na starosti má marketingovú komunikáciu značky O2 vo všetkých nadlinkových a podlinkových aktivitách.

