StoryEditor

Martin Krajniak je novým vedúcim oddelenia marketingovej komunikácie O2

09.03.2015, 14:23
Vo februári 2015 posilnil tím O2 Martin Krajniak, ktorý sa stal vedúcim oddelenia marketingovej komunikácie. Na starosti má marketingovú komunikáciu značky O2 vo všetkých nadlinkových a podlinkových aktivitách.

Martin Krajniak študoval marketing na Fakulte managementu Univerzity Komenského. Svoje skúsenosti v oblasti marketigovej komunikácie získal najprv ako account manažér v PR agentúre Arthur media. Odtiaľ prešiel v roku 2009 do Tatra banky, kde ako brand manažér zastrešoval komunikačné aktivity vybraných produktov banky. Z Tatra banky sa posunul do novovznikajúcej bankovej značky Raiffeisen, kde počas 3-ročného pôsobenia zodpovedal za jej uvedenie a etablovanie na slovenskom trhu. Bankový sektor vymenil za telekomunikačný vo februári 2015, keď sa stal posilou marketingového tímu v O2.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. december 2025 22:43