Martin Procházka začal kariéru v spoločnosti The Coca-Cola Company v roku 1998 v čerstvo založenom oddelení brand manažmentu na Slovensku, postupne získal skúsenosti na pozíciách brand manažmentu a budovania stratégie na Slovensku, vo Švajčiarsku, Rakúsku, Česku a v Pobaltsku. V roku 2009 prevzal pozíciu Regionálneho manažéra predaja pre oblasť Bratiuslava a Západné Slovensku, kde viedol tím 50 obchodných zástupcov.
V roku 2011 vstúpil Martin Procházka do projektu Kozí Vŕšok na pozícii Obchodného a marketingového manažéra, kde bol zodpovedný za vybudovanie značky, založenie a rozvoj obchodného oddelenia. Syr Kozí Vŕšok získal prestížne medzinárodné ocenenie World Cheese Awards v roku 2012 a pridal sa tak medzi najlepšie syry na svete.
V roku 2013 Procházka prevzal pozíciu marketingového manažéra v rakúskej pobočke spoločnosti Coca-Cola Hellenic. Postupom na pozíciu Marekting & Commercial Excellence Director sa stáva členom top manažmentu a prokuristom spoločnosti.