StoryEditor

Kreatívna ofenzíva v Mayer / McCann-Erickson

27.03.2006, 00:00
Novým kreatívnym riaditeľom reklamnej agentúry Mayer / McCann-Erickson sa od marca 2006 stala Barbora Novotná. Jej kreatívna cesta sa začala v roku 1997 v agentúre Saatchi & Saatchi Advertising na pozíciách copywriter a art director. V roku 2000 zasadla na stoličku senior copywriter v agentúre DDB a poslednou skúsenosťou pred nástupom do agentúry Mayer / McCann-Erickson bola agentúra Kaspen, kde pôsobila v rokoch 2003 až 2005 na pozícii senior copywriter. Od roku 1996 kreatívne formovala komunikáciu značiek pre široké portfólio klientov, za všetky možno spomenúť značky Kofola, Oskar, Rajec alebo Budweiser Budvar. Jej kvalitnú prácu ocenila veľakrát porota na národnej súťaži kreatívy Louskáček či porota na medzinárodnom festivale Moscow International Advertising Festival. V zbierke ocenení má aj víťazstvo v súťaži Young creatives s následnou reprezentáciou ČR vo francúzskom Cannnes. „Ponuka pracovať pre Mayer / McCann-Erickson bola pre mňa veľkou výzvou. Našla som tu šikovný tím kreatívcov, zaujímavé portfólio klientov a background prestížnej medzinárodnej siete. Navyše sme sa s vedením agentúry stretli aj v názoroch na kreatívu, efektivitu a pridanú hodnotu pre klientov,“ komentovala svoje rozhodnutie pracovať v agentúre Mayer / McCann-Erickson Barbora Novotná.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 15:47