StoryEditor

Šéfkou kontaktného centra pre Slovensko a Českú republiku je Iveta Masrnová

19.05.2014, 12:09
Šéfkou kontaktného centra online banky Zuno, jedinej banky bez fyzických pobočiek na Slovensku a v Českej republike, sa stala Iveta Masrnová (32).

Iveta pôsobí v online banke Zuno už od roku 2010. Skúsenosti s procesmi a infraštruktúrou kontaktných centier získala už na predchádzajúcich pozíciách v spoločnosti Slovak Telekom a poisťovni Dôvera, kde zodpovedala za riešenia nekonvenčných požiadaviek klientov.

„Oddelenie kontaktného centra je pre online banku, akou je Zuno, veľmi dôležité. Keďže fungujeme bez fyzických pobočiek, kontaktné centrum je jedným z hlavných miest, ktoré majú za úlohu riešiť požiadavky a podnety našich klientov. Práve preto som rád, že toto oddelenie povedie taký skúsený človek, akým je Iveta,“ hovorí Slavomír Mizák, ChiefInformation and OperationsOfficer v online banke Zuno.

Zručnosti z oblasti vedenia a manažmentu nadobudla aj vďaka množstvu absolvovaných tréningov a kurzov počas zamestnania. Dnes v Zuno zodpovedá za celkovú koordináciu kontaktného centra, zavádzanie zmien v dynamickom pracovnom prostredí a riešenie neštandardných situácií.

Iveta získala magisterský titul v odbore sociálna práca na Univerzite Konštantína filozofa v Nitre. Vo voľnom čase sa venuje svojej vášni – fotografii.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 11:21