Iveta pôsobí v online banke Zuno už od roku 2010. Skúsenosti s procesmi a infraštruktúrou kontaktných centier získala už na predchádzajúcich pozíciách v spoločnosti Slovak Telekom a poisťovni Dôvera, kde zodpovedala za riešenia nekonvenčných požiadaviek klientov.
„Oddelenie kontaktného centra je pre online banku, akou je Zuno, veľmi dôležité. Keďže fungujeme bez fyzických pobočiek, kontaktné centrum je jedným z hlavných miest, ktoré majú za úlohu riešiť požiadavky a podnety našich klientov. Práve preto som rád, že toto oddelenie povedie taký skúsený človek, akým je Iveta,“ hovorí Slavomír Mizák, ChiefInformation and OperationsOfficer v online banke Zuno.
Zručnosti z oblasti vedenia a manažmentu nadobudla aj vďaka množstvu absolvovaných tréningov a kurzov počas zamestnania. Dnes v Zuno zodpovedá za celkovú koordináciu kontaktného centra, zavádzanie zmien v dynamickom pracovnom prostredí a riešenie neštandardných situácií.
Iveta získala magisterský titul v odbore sociálna práca na Univerzite Konštantína filozofa v Nitre. Vo voľnom čase sa venuje svojej vášni – fotografii.