Iveta má v Zuno na starosti najmä projekt riadenia komunikácie s klientmi prostredníctvom kanálov ako sú emaily, smsky alebo online a mobilné bankovníctvo. Na základe analýz buduje vzťahy so zákazníkmi a zaoberá sa dátami založenými na zákazníckom správaní.Pracuje tiež na obchodných kampaniach pre mobilné bankovníctvo, ktorýchcieľom je robiť marketing zameraný na smartfóny.
„Iveta sa výborne vyzná v marketingových aktivitách na internete. Veľmi dobre pozná našu cieľovú skupinu a dokáže ju osloviť. Je mladá, progresívna, orientovaná na moderné technológie a budúce trendy, preto sa do Zuno perfektne hodí,“ hovorí Lenka Hritzová, šéfka produktového manažmentu a oddelenia vzťahov so zákazníkmi v Zuno.
Iveta má v obore viac ako šesťročnú prax. Na predchádzajúcej pozícii v spoločnosti riesenia.com bola zodpovedná za návrhy, tvorbu, vedenie a optimalizáciu online marketingových kampaní.
Bakalársky titul získala Iveta na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre, kde študovala informatiku a chémiu. Jej veľkou inšpiráciou je východná kultúra a vo voľnom čas sa zaujíma predovšetkým o techniky osobného rastu.