StoryEditor

Iveta Jurčíková novou špecialistkou Zuno pre vzťahy so zákazníkmi

11.11.2014, 14:01
Oddelenie vzťahov so zákazníkmi v online banke Zuno, jedinej bez kamenných pobočiek na Slovensku a v Česku, posilnila Iveta Jurčíková (27), špecialistka v oblasti online marketingu.

Iveta má v Zuno na starosti najmä projekt riadenia komunikácie s klientmi prostredníctvom kanálov ako sú emaily, smsky alebo online a mobilné bankovníctvo. Na základe analýz buduje vzťahy so zákazníkmi a zaoberá sa dátami založenými na zákazníckom správaní.Pracuje tiež na obchodných kampaniach pre mobilné bankovníctvo, ktorýchcieľom je robiť marketing zameraný na smartfóny.

Iveta sa výborne vyzná v marketingových aktivitách na internete. Veľmi dobre pozná našu cieľovú skupinu a dokáže ju osloviť. Je mladá, progresívna, orientovaná na moderné technológie a budúce trendy, preto sa do Zuno perfektne hodí,“ hovorí Lenka Hritzová, šéfka produktového manažmentu a oddelenia vzťahov so zákazníkmi v Zuno.

Iveta má v obore viac ako šesťročnú prax. Na predchádzajúcej pozícii v spoločnosti riesenia.com bola zodpovedná za návrhy, tvorbu, vedenie a optimalizáciu online marketingových kampaní.

Bakalársky titul získala Iveta na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre, kde študovala informatiku a chémiu. Jej veľkou inšpiráciou je východná kultúra a vo voľnom čas sa zaujíma predovšetkým o techniky osobného rastu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2025 18:37