Oliver Vališ pôsobil predtým na pozícii riaditeľa marketingovej komunikácie v maloobchodnej sieti COOP Jednota Bratislava, kde bol zodpovedný za strategické rozhodovanie, plánovanie a exekúciu rebrandigu spoločnosti na TERNO Slovensko, spotrebné družstvo. Pred nástupom do spoločnosti COOP Jednota Bratislava pracoval na pozícii senior marketing manažéra v Slovenskej sporiteľni, v spoločnosti Asset Management Slovenskej sporiteľne, ako aj v internetovom portáli Zoznam.sk. V minulosti začínal ako redaktor vnútropolitického oddelenia denníkov Práca a Sme. Oliver Vališ je absolventom Ekonomickej univerzity v Bratislave, v odbore ekonomickej teórie a ekonomickej žurnalistiky.
„Podieľať sa na marketingovej komunikácii pre jednu z najhodnotnejších svetových značiek je pre mňa obrovskou profesionálnou výzvou a zároveň záväzkom. Som však presvedčený, že ako súčasť česko-slovenského tímu prispejem svojimi skúsenosti k zvýrazneniu úspechu značky McDonald´s na slovenskom trhu ,“ zhodnotil Oliver Vališ.