Viera sa počas svojej profesijnej dráhy venovala oblasti obchodu, customer care, riadeniu a developmentu. V priebehu rokov 1996 – 2013 pôsobila v spoločnostiach Eurotel Bratislava/ T-Mobile Slovensko, a.s. a Orange Slovensko, a.s. na rôznych pracovných pozíciách – Sales representative, trainer, Shop Manager, Backoffice Manager, Senior Trainer & Coach, Consultant. V období od 2011 – 2013 pracovala v spoločnosti Orange Slovensko, a.s. na pozícií Learning & Development Partner pre úroveň vrcholového manažmentu v sprevádzaní pri strategických zmenách a smerovaní rozvoja v oblasti ľudských zdrojov. Bola zodpovedná za riadenie zmien, tvorbu koncepcie modelu rozvoja a následnú implementáciu tak, aby prispievala k úspechu firmy. Koučovala a trénovala manažment s cieľom zlepšenia výkonnosti v rámci správania aj výsledkov.
Vierin vstup do 2muse je spojený s jej ambíciou stať sa „profíkom“ v oblasti prieskumov a snažiť sa nájsť prepojenie prieskumnej roviny a developmentu na rovine ľudí i značiek. 2muse tak získava popri prieskume druhý oporný pilier pre prácu so značkou - doladenie internej kondície firiem tak, aby boli schopné naplniť prísľuby a rozhodnutia, ktoré v rámci svojho pôsobenia na trhu činia.