Martin Matlocha vyštudoval odbor medzinárodný obchod na VŠE v Prahe a z obchodnej brandže má aj bohaté skúsenosti. Jeho predchádzajúcim pôsobiskom bola spoločnosť Electroworld (člen Dixons group), kde pôsobil viac ako 11 rokov. Naposledy zodpovedal za celú kategóriu spotrebnej elektroniky a riadil predaj a marketing v regióne V4 (Česká republika, Slovensko, Poľsko a Maďarsko).
„Mojím cieľom je udržať a posilniť pozíciu značky Panasonic na českom a slovenskom trhu. Uvedomujem si, že splnenie tohto cieľa je náročné a úzko súvisí aj s efektívnym nastavením fungovania našich interných štruktúr. Preto chcem svoje aktivity intenzívne rozvíjať nielen smerom von, ale aj v rámci spoločnosti a môjho tímu,“ povedal na margo svojho menovania do funkcie nový obchodný riaditeľ Martin Matlocha.

