Ako operačný manažér bol zodpovedný za každoročný rast produktivity a znižovanie jednotkových nákladov vo zverenej oblasti sprevádzaný zvyšovaním kvality služieb. Okrem iného sa spolupodieľal na projektoch rozširovania prevádzkovej infraštruktúry v rôznych krajinách.
Vo svojej novej funkcii sa chce Andrej Hozlár sústrediť najmä na rast spoločnosti a získanie väčšieho trhového podielu na Slovensku v oblasti balíkovej prepravy. Jeho záujmom je posilnenie vnímania značky DHL ako vedúcej logistickej spoločnosti, ktorej cieľom je pomáhať zákazníkom zefektívniť a optimalizovať ich prepravné a logistické procesy a zároveň zviditeľniť DHL Parcel Slovensko. „Vzhľadom na to, že DHL Parcel pôsobí na slovenskom trhu iba rok, medzi hlavné ciele patrí neustále rozvíjať a prepájať našu infraštruktúru a služby na vnútroštátnej ako aj medzinárodnej báze. Chceme podporovať našich zákazníkov v ich snahe využiť vysokého potenciálu, ktorý sa nachádza v dynamicky rozvíjajúcej sa oblasti e-commerce. Zákazníci v digitálnom svete sú zvyknutí na pružnosť a pohodlnosť online nakupovania. To, aby táto pružnosť a pohodlnosť boli v ‚reálnom svete‘ zachované, chápem ako naše poslanie.“ dodáva výkonný riaditeľ DHL Parcel Slovensko.

