Od 1. októbra 2002 nastúpil na pozíciu Head of TV Sales spoločností RMB Czech Arcona a RMB Slovakia Jan BRKL (29), ktorý predtým pracoval v spoločnosti OMD Czech na oddelení nákupu elektronických médií. V RMB bude mať na starosti obchod na úseku káblových TV, predaj televíznych kanálov SuperMax, MTV, Spektrum a čoskoro aj ďalších. A ako vníma svoje vymenovanie do tejto pozície Jan Brkl? „Ponuku som prijal preto, lebo verím v budúcnosť týchto médií, hoci je ich význam v súčasnej situácii nedocenený (dopyt nezodpovedá ich súčasnému share). V najbližšej budúcnosti chcem docieliť momentu, keď sa práve tieto médiá stanú pravidelnou a nezastupiteľnou zložkou konkrétnych mediamixov pri strategickom, ale aj implementačnom plánovaní. Základným pilierom pri tejto práci sú pre mňa skúsenosti z mediálnej agentúry“, povedal Jan Brkl, ktorý vyštudoval odbor sociálnej psychológie v Hradci Králové.

