StoryEditor

Accenture zverila marketing do rúk slovenskému manažérovi

08.11.2013, 13:04
Marek Gešo získal v Accenture marketingovú zodpovednosť za 11 krajín.

Accenture, jedna z vedúcich svetových firiem v oblasti konzultačných, technologických a outsourcingových služieb a jedna z top 50 najlepších globálnych značiek (podľa aktuálneho rebríčka Interbrand), zverila svoj regionálny marketing a komunikáciu do rúk slovenskému manažérovi.

Marek Gešo bude zodpovedný za marketing a komunikáciu v krajinách Poľsko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Grécko a zároveň bude zodpovedný za HR marketing pre krajiny Taliansko, Rusko, Turecko, Spojené Arabské Emiráty, Saudská Arábia,  Poľsko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Grécko.

„Je to dôkaz, že táto globálna firma poskytuje rovnosť kariérnych príležitostí bez ohľadu na štátnu príslušnosť či krajinu pôvodu,“ povedal Marek Gešo, ktorý do spoločnosti nastúpil v roku 1998 počas vysokoškolského štúdia a stál pri rozvoji slovenskej pobočky z 30 na dnešných vyše 1300 zamestnancov.

„Mojou ambíciou je udržať a rozvíjať unikátnu reputáciu Accenture ako spoľahlivého partnera pre najvýznamnejšie firmy zo všetkých priemyselných odvetví, ktorým prostredníctvom kombinácie našich odvetvových, funkčných a technologických znalostí pomáhame dosahovať vysokú výkonnosť,“ dodáva Marek Gešo.

Marek Gešo je ženatý, má dve dcéry a je zakladateľom skupiny Business Leaders Band, v ktorej spolu s Miroslavom Trnkom (spoluzakladateľom ESET) a ďalšími významnými top manažérmi v kombinácii s profesionálnymi umelcami bojujú hudbou proti korupcii.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 20:44