Z tejto pozície má pod gesciou oddelenie marketingu, vedené Bohdanom Fedorom, obchodu, produktového manažmentu, elektronického bankovníctva a CRM. Okrem marketingu a obchodu Peter Lakata od 1. januára 2014 vedie aj pobočku direct banky ZUNO v Českej republike a bude naďalej priamo zodpovedný generálnemu riaditeľovi banky ZUNO Oyvindovi Oanesovi.
Direct banka ZUNO pôsobí na Slovensku už tri roky, v Českej republike od júna 2011. Na oboch trhoch získala táto bezpobočková banka takmer 200 tisíc klientov. „Petrove dlhoročné skúsenosti v bankovom a obchodnom manažmente sa odrážajú v jeho vynikajúcich výsledkoch, ktoré pramenia z obrovského odhodlania a obetavosti,“ hovorí generálny riaditeľ ZUNO pre Slovensko a Českú republiku Oyvind Oanes.
Peter Lakata prišiel do direct banky ZUNO v roku 2010 a odvtedy viedol niekoľko oddelení. Predtým pracoval takmer 3 roky v skupine RBI, teda v materskej spoločnosti direct banky ZUNO. Na starosti mal oddelenie Service Excellence Programme, ktorého úlohou bolo zlepšovanie zákazníckeho servisu všetkých 15-tich bánk skupiny RBI.
„Sme mladá a svieža banka na veľmi konkurenčnom trhu. Nepochybujem o tom, že budeme pokračovať v skvalitňovaní zákazníckeho servisu a v ponuke konkurencieschopných produktov,“ hovorí Peter Lakata, riaditeľ marketingu a obchodu ZUNO pre Slovensko a Českú republiku. „Je isté, že tento rok prinesie ZUNO nové výzvy a ja som veľmi rád, že môžem prispieť k nášmu cieľu posunúť intuitívne online a mobilné bankovníctvo ešte ďalej, ako vhodnú alternatívu k tradičným bankám.“
Peter Lakata je ženatý a má jedného syna. Má licenciu na zoskoky padákom, rád behá, bicykluje sa a relaxuje v horách.