StoryEditor

New Age Advertising posilňuje tím

18.09.2014, 15:03
New Age Advertising, spoločnosť, ktorá je súčasťou skupiny Cinema City a zaisťuje pre ňu kompletný predaj kinoreklamy, posilňuje svoj súčasný obchodný tím. Na pozíciu Media Sales Manager nastupuje Alexandra Ivaničová aBarbora Kopačková obsadzuje post Sales Executive.

V reakcii na rastúci záujem o segment kinoreklamy v sieti kín Cinema City zo strany zadávateľov inzercie, sa obchodný tím New Age Advertising rozširuje o dve skúsené obchodné manažérky. Na pozíciu Media Sales Manager nastupuje Alexandra Ivaničová, ktorá tu zúročí svoje doterajšie bohaté obchodné skúsenosti. „Saška je pre náš obchodný tím veľkým prínosom. Je to skúsená obchodníčka s mimoriadnym proklientskym prístupom,“ hovorí Petra Gregušová, NAA SK.

Alexandra Ivaničová prichádza zo segmentu medzinárodného cestovného ruchu, kde pôsobila na pozícii Sales & Marketing Manager. Zároveň aj jej predchádzajúce profesijné skúsenosti sú úzko spojené s obchodom, marketingom a eventami, pričom najviac ich nazbierala behom jej viac ako desaťročného pôsobenia v nadnárodnej spoločnosti Sodexo. Alexandra ukončila štúdiá na Technickej univerzite vo Zvolene diplomom v odbore obchodu  a marketingu, hovorí plynule po anglicky a nemecky, dohovorí sa však aj rusky a poľsky. A ako sama vraví, je odjakživa veľkým fanúšikom filmov a kníh. Svoj voľný čas najradšej trávi cestovaním, spoznávaním nových krajín, kultúr a ľudí.

Druhou jesennou posilou tímu New Age Advertising je Barbora Kopačková, ktorá si prináša skúsenosti zo svojho skoršieho pôsobenia v oblasti zábavného priemyslu. Barbora pracovala aj pre prémiovú značku Bang & Olufsen a teraz v New Age Advertising zastúpi pozíciu Sales Executive, na ktorej bude v každodennom kontakte s existujúcimi klientmi ako aj novými záujemcami o kino-reklamu. Barbora už počas svojich štúdií na Univerzite J. A. Komenského v Bratislave pracovala na pozíciách súvisiacich s marketingom a obchodom, a to najmä v oblasti médií a zábavného priemyslu, kde sa špecializovala na organizovanie akcií a ich produkciu. Barbora, plynule hovorí po anglicky, zaujíma sa o módu a design, filmy, hudbu aj umenie. „Som si istá, že posilnenie tímu veľmi rýchlo ocenia aj naši obchodní partneri. Sme tak lepšie pripravení profesionálne realizovať všetky požiadavky na on-screen a off-scrren kampane,“ uzatvára tému personálnych posíl Petra Gregušová.

Zuzana Poliaková, ktorá v tíme New Age Advertising odviedla veľké množstvo práce, uskutočnila zásadné životné rozhodnutie a sťahuje sa do zahraničia.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 07:17