Od 1. novembra 2009 sa bude Pavol Chalupka, súčasný Brand Manager pre značku Kofolu na Slovensku, so svojím tímom starať o smerovanie značiek Vinea a Top Topic v rámci celej skupiny Kofola. Po niekoľkých rokoch úspešnej práce na komunikácii značky Kofola dostal Pavol Chalupka príležitosť pracovať s ďalšími tradičnými značkami spoločnosti Kofola – značkami Vinea a Top Topic a to z pozície Senior Brand Managera pre celú skupinu. Od začiatku novembra sa bude podpisovať nielen pod stratégiu komunikácie týchto značiek, ale aj pod ich ďalší rozvoj a aktivity na slovenskom a českom trhu, kde spoločnosť Kofola tieto nápoje predáva.
Ako hovorí marketingový riaditeľ pre Slovensko, Branislav Burák, „Pali odviedol na Slovensku, hlavne na značke Kofola, perfektnú prácu. V súčasnosti hľadáme novú krv do nášho marketingu. Verím, že spoločnosť Kofola, značky našich nápojov a ich marketingová história sú dobrým impulzom k spolupráci aj pre skúsených marketérov.“ Úspešný uchádzač o pozíciu brand managera sa pridá k 5-člennému marketingovému tímu v Kofole na Slovensku.

