Marketingový tím jednotky slovenského internetu, spoločnosti Azet.sk, posilnila dvojica Andrej Greguš a Filip Švaňa. Andrej Greguš pracoval pred príchodom do najnavštevovanejšieho slovenského internetového portálu od roku 2007 ako zástupca riaditeľa marketingu v spoločnosti mBank, kde mal na starosti najmä analýzy trhu, plánovanie, nákup a implementáciu mediálnej stratégie. V Azet.sk bude zodpovedať za integrovanú marketingovú komunikáciu značky Azet a jednotlivých produktov (Azet Katalóg, Aktuality.sk, Autobazar.sk, Diva.sk, Sport.sk, Fotoalbumy.sk, Videoalbumy.sk, Zoznamka.sk, Minihry.sk, Slovnik.sk).
Filip Švaňa po pôsobení v médiách (SITA, www.markiza.sk, externe SME, Pravda) zodpovedal za marketing a PR pri štarte internetového tipovania (kurzové stávky, kasíno, poker) pre národnú lotériovú spoločnosť spoločnosť Tipos. Od roku 2007 zastrešoval marketingovú komunikáciu, promo, eventy a PR pre bratislavské Regency Casino. V spoločnosti Azet.sk bude mať na starosti komunikáciu, komunikáciu značky Pokec a PR spoločnosti.
Doterajšia marketingová manažérka Erika Lonská odchádza na materskú dovolenku a PR manažérka Barbora Melová prechádza na inú pozíciu v rámci Azet.sk.

